اقتصادی

تشریح وضعیت مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا عباس زاده سه شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار به شهرستان بشرویه اظهار کرد: از آنجایی که مصوبات سفر استاندار با نظر مثبت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اعلام می‌شود، باید مدیران به تعهد خود در این زمینه عمل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اشاره به اینکه ۱۱ سفر دور اول استاندار به شهرستان‌های استان با همراهی مدیران اجرای انجام شده، گفت: تأکید استاندار بر این است که پیگیری لازم برای اجرای همه مصوبات انجام و نتایج آن اعلام شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه قبل از زمان اعلام مصوبات سفر استاندار، از مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نظر خواهی می‌شود، افزود: زمانی که مدیری پذیرفت که امکان اجرای مصوبه مورد نظر وجود دارد باید به تعهد خود نیز در این خصوص عمل کند.

به گفته وی بعد از اینکه همه مصوبات دور اول سفر استاندار به شهرستان‌ها را بررسی کردیم، گزارشی از چگونگی اجرای آنها را در شورای اداری خراسان جنوبی ارائه خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه مصوبات سفرهای استاندار به شهرستان‌های استان از نیازهای مردم گرفته شده که در قالب مصوبات آمده است.

عباس زاده با بیان اینکه اجرای بعضی از مصوبات دور اول سفرهای استاندار به مناطق مختلف استان منوط به تأمین اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است، افزود: سفر استاندار به شهرستان بشرویه ۱۷ مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: تکمیل استخر شنای بشرویه یکی از مطالبات مردم است که با تخصیص اعتبار مورد نیاز باید زمینه اجرای آن بعد از ۱۷ سال در دولت سیزدهم فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از این جهت در اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور با استان اعتباری در این باره در نظر گرفته شده است.

عباس زاده با اشاره به اینکه یکی از این مصوبات در خصوص تکمیل سالن مدیریت بحران با ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران استان است، گفت: چهار سالن مدیریت بحران در شهرستان‌های خراسان جنوبی در حال احداث است.

معاون استاندار بیان کرد: در هر موردی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به شکل متمرکز اعتباری را برای اجرای پروژه‌های یک دستگاه اجرایی در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی تخصیص می‌دهد، باید نظارت کند که اعتبار مورد نظر در محل‌هایی که اعتبار برای آنها تخصیص یافته توسط دستگاه اجرایی مربوط هزینه شود.

عباس زاده یادآور شد: در مجموع از ۱۷ مصوبه سفر استاندار به شهرستان بشرویه، هیچ مصوبه‌ای نیست که اقدامی برای اجرای آن انجام نشده است.

وی اظهار کرد: تاکنون دو مصوبه از این مصوبات به طور کامل اجرایی شده و بقیه این مصوبات با توجه به اینکه نیاز به اختصاص اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داشته‌اند، در حال اجرا است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا