مجله اجتماعی

در ژاپن برگزار شد: نشست تخصصی “جایگاه خانواده در ایران”/ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مجله رز و به نقل از سیاست فرهنگی سفارت ایران در ژاپن در ابتدای این لایحه که بیش از 70 نفر از علاقه مندان ژاپنی در آن حضور داشتند ، توضیحاتی در مورد فعالیت ها و اقدامات سیاست فرهنگی در زمینه های مختلف ، انتشار کتاب و انتشارات ارائه شد. و حسین دیوسالار با تشکر از استاد مهمان و قدردانی از همه مهمانان این نشست مجازی ، این برنامه ، وضعیت خانواده را تشریح کرد و گفت خانواده در ایران از گذشته ، امروز و در مجموعه حرم ، که همیشه بوده است ، از اهمیت زیادی برخوردار است. حفاظت شده و محافظت شده نقش بسیار مهمی در رفاه اجتماعی از اهمیت م institutionsسسات آموزشی و آموزش دارد.

و یک مشاور فرهنگی در هیئت ژاپن افزود: “خانواده محل زندگی ، رشد و تکامل است ، در زندگی خانوادگی جریان می یابد و آموزش کودک رشد می کند تا شکل بگیرد ، و همه خانواده های بشری به عنوان عضو رفتار می کنند. “زندگی با زندگی خانوادگی و ملایمت ، خنده و گریه و ایران ، ارتباط اعضای خانواده از یک سو و با خانواده های دیگر از طرف دیگر بسیار مهم تلقی می شود ، بدون شک در خانه وجود دارد. و چه جامعه ای زیباتر و مرفه تر می شود.

بخش دیگر سخنان وی خاطرنشان کرد: قانون احزاب اسلامی ایران اسلامی و با احساس عشق در تقویت دفاعی این حوزه ، محل دستورالعمل های مهمترین نهاد اجتماعی متعالی از تبار او از مرگ شرافتمندانه به روح ایمان ، برای یک ثبات و گواه احساسات عشق به بسیاری از چیزها برای افزایش مهمترین چیزهایی که آنها فراتر از آنها نسبت به خانه است.

در پایان سخنان خود ، دیواسالار در مورد بردن سایر مجالس نزد خانواده ، زنان افزود: “پیش از این ، مشاور فرهنگی هیئت ایرانی ژاپن و گروه های ویژه دیگری را در این زمینه برگزار می کرد ،” به منظور قرار دادن خانواده در اسلام ، خواستار درخشش “به شکل دور اول گفتگو بین ایران و ژاپن ، حتی در هنگام وسوسه دکتر ابراهیمی ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات روم و جمعی از اندیشمندان ایرانی و ژاپنی با همکاری مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگهای سازمان فرهنگ و ارتباطات روم ، معبد یخی امپراتوری کوگاکان و دانشگاه ، “وضعیت و زنان کربلا” در اربعین به صورت یک سمینار ، “از ایران ، و موقعیت زنان” در سخنرانی دکتر کازومی یامازاکی ، ایران شناس دکتر در دانشگاه یوکوهاما ، “وضعیت زنان دیروز و امروز در آینده در ایران” ، دکتر ناوهومی آبه متخصص استاد تاریخ ایران در دانشگاه اوچانومیزو است.

در قسمت دوم برنامه ، خانم تويوكو موريتا ، استاد دانشگاه عمومي كاگوشيما در كيوشو و استاد ايران شناس و استاد مطالعات و ادبيات فارسي در زمينه مطالعات اجتماعي در ايران ، به ويژه قانون مدني ، به دانش سفرهاي ايران اشاره مي شود. و او گفت ، در سال 1989 ، و اولین سفر ایران پس از مطالعات و تحقیقات من در این زمین انجام شد ، و آنچه استادیار دانشگاه کاگوشیما است ، من سه سفر دانشگاه دولتی را به منطقه برنامه ریزی و اجرا کردم ، که بسیار مورد توجه است. این موسسات در بین دانشجویان هستند و کشور بعد از دوره های زبان فارسی ایجاد شده است و من علاقه زیادی به ایران و ایران ندارم.

استاد دانشگاه ایالتی کاگوشیما در کیوشو با اشاره به تشکیل و تعامل خانواده در ایران و بررسی موارد حمایت وحدت مسیحی از این قانون ، اظهار داشت: خانواده حامی قانون ، به ویژه کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بی سرپرست در ایران بر روی زمین امکان پذیر نیست اسلامی جهان

همچنین آرا را به طور کلی و به طور خاص در مورد قانون اساسی ایران و قانون مدنی و با اشاره به نظرات برخی از افراد که دکتر به آنها مراجعه می کردند ، بررسی کرد. و دکتر علی شریعتی مرتضی مطهری ، گفت دکتر. شریعتی گفت بهترین زن ، فاطمه (س) ، که از نظر ایران است ، ایران بسیار عالی است و شناخته شده است که زنان در همه زمینه ها از جمله کار ، خانواده ، شهر و غیره موثر نخواهند بود و اگر او به ایران سفر کند تا به سرعت متوجه شود به منظور داشتن تحصیلات عالیه از نظر دوره های دانشگاه. فعالان اجتماعی و سیاستمداران ، یعنی در زمان حال خود را سرآمد و از بین کسانی که چنین نیستند ، از کشورهای پیشرفته جهان نیستند.

بخشی از سخنان وی در مورد مراقبت از مردم در مورد رعایت قوانین وی است كه توسط آن Toyoko Morita ، یكی از س questionsالات ویژگی خاص پسر نزدیكترین روابط وی و غیره است.

در پایان برنامه ، سه علاقه مند ژاپنی سوالاتی را مطرح کردند و پاسخ آنها لازم است.

231

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا