اقتصادی

برگزاری مراسم ماه رمضان در پارک‌های ساحلی دیر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین، با تسلیت سالروز شهادت امیرالمؤمنین علی (ع)، اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون به همت بسیجیان برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی متناسب این ایام در سطح پارک‌های ساحلی شهر دیر برگزار شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: این برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری نماز جماعت، مجالس و محافل ترتیل خوانی، اجرای سرود، مسابقات و … بوده که به همت چهار گروه جهادی اجرا شده است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران شهرستان دیر جهت اشاعه فرهنگ اسلامی و شب‌های قدر و بهره‌برداری مسافران نوروزی از معنویت این شب‌ها، نسبت به برگزاری مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان در پارک بسیج اقدام کرد.

حسینی نیا عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و برگزاری مسابقات فرهنگی از بخش‌های این مراسم بود که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا