مجله هنر و فرهنگ

بهترین کتاب برای تقویت Speaking

کتاب آموزش زبان انگلیسی مخاطبان بسیار متنوعی است که خرید را مختل می کند. در این مقاله سعی شده است با مشورت متخصصان این زمینه ، کتابهای مهارت مصاحبه عالی ارائه شود. شما می توانید بهترین کتاب ها ، آموزش زبان برای وثیقه را در بازار بخرید.
من با آیلتس صحبت می کنم
این کتاب ملل است ، تا از کسانی که مایل به امتحان آیلتس هستند صحبت کند. اگر می خواهید با شما آشنا شوید ، صحبت کنید ، برای پاسخ به سؤالاتی که در آن زمان و چگونه نمرات آزمون وجود دارد ، می توانید این کتاب را بخرید ، و مطالعه آنها برای چند ماه جلوتر از علفهای هرز آزمون بود ، فراموش نکنید که نیست ، و از چه کسی ، و چگونه به آنها پاسخ دهید با تنوع زیادی از آن موضوع این کتاب است. برای کمک به خطر ، و خواندن آنچه که من در سنا در این جهان ظاهر می شوم ، بخوانم.
2 کتاب وضع موجود
انگلیسی زبان زبانی است که در بسیاری از مؤسسات تدریس می شود و بزرگ اثر آن در تقویت مهارت های آموزش و یادگیری زبان است. این یک فایل صوتی و تصویری است در یک کتاب کامل از این کتاب ، که با ما صحبت می کرد ، از آن عقل کسی که به منظور آموزش دانش در زمینه مشارکت در دنیای بهتر در این نوع گفتگوها یاد می گیرد ، است. شش مورد از مباحث حاضر ، كه حالت از چه طريقي است ، پس آنچه در مورد زباني گفته مي شود كه مضمون شاگردان را به يكديگر گفت ، براي اينكه در مرحله چالش برانگيز باشد.
3 واقعی صحبت و گوش دادن
این آرایش در واقع بهترین برای دانش آموزانی است که کتاب مکالمه مکالمه انگلیسی را که در جهان یاد می گیرند ، یاد می گیرند. 16 و از کتاب نامه ها ، که هر یک از آنها در تمرین گفتار شرکت می کنند ، به هنرها ، و همچنین دستور زبان نام ها بوده است. مباحث درج شده در کتاب شامل معاشرت با دوستان ، کار ، مطالعه و مسافرت و مخاطب به کلمات و عبارات مختلف است.
4 اوج درجه
در این مجموعه ، دانش آموزان سطح B1 برای خواندن کتابی از سطح سطوح Top Notch و A1 B2 و تکمیل و C1 برای خواندن Summit استفاده می کنند. در این کتاب دانش آموزان مهارت بانوی ، صحبت کردن و نوشتن خود را تقویت می کنند و در این کتاب درمورد مثال هایی از کلمات و جملات صحبت های عملی به دانش آموزان کمک می کنند تا نحوه استفاده از کلمات را در آنها یاد بگیرند.

V. صحبت
این بهترین سخنرانی آموزش زبان انگلیسی مجموعه 8 جلدی مصاحبه ها است و البته این منبع زندگی و صحبت هایی است که هر روز در یک موضوع مشترک به تدریس می پردازد. یکی اینکه آنچه این مجموعه را از بقیه کتاب جدا می کند کتابی است که از فیلمهای آموزشی استفاده شده با همکاری بی بی سی تهیه شده و برای استفاده روزمره در دسترس قرار گرفته است و دانش آموزان را به یادگیری موضوعات مختلف می آموزد.
6 پرونده انگلیسی انگلیسی
اما وجود دارد که دانش آموز با حل انواع تمرین ها تعاملی را یاد می گیرد و موضوع مربوط به کنفرانس از اصطلاحات عملی است ، در حالی که چهار مهارت خود را نیز تقویت می کند. من می بینم که محتوای دروس عملی کاملاً جامع است و ضمانت آن هر چه بیشتر نزدیک است به گونه ای که دانشجویان باید رویای روش زندگی انگلیسی را بدست آورند. به هر درس در این کتاب کلمات مرتبط با موضوع داده می شود و تمرین های گرامر در انتهای کتاب پیدا نمی شود.
7 FCE است
در این کتاب به زبان های دیگر صحبت می شود ، علاوه بر پرداختن به مهارت های چهار زبان ، دانش آموزان با بخش جدیدی به نام Application Language و انواع تمرینات روی آن آشنا می شوند. کسانی که مایل به امتحان بین المللی FCE هستند این است که شما این کتاب را می خوانید ، و اگر نمره قبولی داشته باشید می توانید به طور مستقل در کشورهای انگلیسی زبان کار کنید. حتی توسعه دهنده اصلی ، پایان هر درس سوپ گوجه فرنگی را آماده می کند. در پایان کتاب ، مباحث گرامر به صورت جامع و مکمل توضیح داده شده است و مباحث پراکنده جمع آوری شده است تا دسترسی دانش آموزان به قوانین آسان تر باشد.

8 حالا بگو
مجموعه ای از پیشرفتها به گونه ای است که اعتماد به نفس دانش آموزان در مهارت مکالمه انگلیسی و پیروزی و فعالیتهای کلاس که در آن تک تک هنرها معرفی می شود ، باشد. همانطور که از این نام پیداست ، تمرکز اصلی روی مهارت های صحبت کردن و زبان است که گام به گام فرد را به صورت مرحله به مرحله به سطح قابل قبول کنفرانس افزایش می دهد.
بدون تردید ، در دنیای امروز ، بسیاری از کتاب ها و مطالب آموزشی به لاتین وجود دارد که برخی از آنها در دانشگاه معتبر منتشر شده و به عنوان منبع انتشارات برای امتحانات مختلف است.
با توجه به همان مقاله ، همانطور که گفتیم می توان از طریق اینترنت صحبت کرد ، از طریق کتاب صحبت می شود. با کسب اطلاعات در مورد زبان خرید بازار خرید وثیقه ، می توانید با محصولات مختلفی در این زمینه نیز آشنا شوید.
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا