مجله هنر و فرهنگ

در اینجا چند نکته در مورد نحوه جستجو یا برنامه قرار ملاقات برای درمان آکنه آورده شده است


آفتاب نیوز:

فرنگیز عامری ، مدیر عامل روستای توریستی و تفریحی زاوار و روستای تفریحی در اردستان ، خب اصفهان ، خوب ، وی به همراه خانواده خود از تهران به اردستان رفتند. وی با اشاره به بسته حمایت از بحران تاج یادآور شد: فرهنگ ملی و احیای کارهای والدین و اجدادی ادی بومگدیه با مسئولیت پذیری به نظر می رسد و با بیشتر سرمایه های ملی و شخصی که در این زمینه سرمایه گذاری شده است می توان گفت که بخشی از مسئولیت های اجرایی ادعا می کند که مسئولیت پذیر است.

وی افزود: دانستن اینکه چنین اقامتی تنها گزینه مسافرتی در سفرهای گشت و گذار خواهد بود و در مواقع بحرانی به ویژه در نتیجه بیماری کورون ویروس ، این اماکن و گردشگری به طور کلی فراتر از نیازهای ملی و بین المللی خواهد بود. معتقدم در بسته های حمایتی که مورد توجه قرار گرفته است ، مسئولان با توجه به شرایط اقامتگاه های اکو توریستی ، مجبور نیستند کلیه واحدهای فعال در بخش گردشگری را در یک مقیاس واحد اسکان دهند.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه جستجو یا برنامه قرار ملاقات برای درمان آکنه آورده شده است

عامری همچنین پیشنهاد کرد که در صورت امکان زمان مجاز این تسهیلات بین شش تا یک سال باشد. در صورت پرداخت پرداخت و نیاز ضامن برآورده می شود ، واحد تضمین می شود و در صورت امکان وام بدون بهره می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر این اقامتگاه ها همچنین صنایع دستی تولید می کنند ، دولت باید آنها را خریداری کند تا نقدینگی در صنعت تولید ایجاد کند.

بسته حمایت از بحران تاج شامل معافیت مالیاتی سه ماهه از جمله مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده ، تعویق سه ماهه اقساط ، تعویق 23٪ از بیمه سفر کارفرمایان برای کارمندان شاغل در واحدهای مسافرتی و تعویق می باشد. انرژی (آب ، برق ، گاز) به مدت سه ماه ، سپس با اقساط ، امکان استفاده از اوراق برنامه در گردش (اعتبار مجاز برای تأمین نقدینگی بنگاه های اقتصادی بدون افزایش تورم) ، امکان استفاده از وجوه با مازاد 12 درصدی ، از طرف فعالان گردشگری انتقادهای زیادی دریافت شده است.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی همچنین با معاون اول رئیس جمهور و استاندار بانک مرکزی دیدار و خاطرنشان کرد: 80 هزار نفر به طور مستقیم در صنعت گردشگری درگیر هستند و عدم حمایت و برنامه ریزی برای این صنعت می تواند باعث 80 هزار بیکاری در کشور شود. وی با درخواست تخصیص 38 هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت های فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کارمندان ، که 30 درصد آن رایگان و 70 درصد از امکانات آنها است ، اظهار داشت: این رقم تحت کنترل مستقیم دستگاه های مسئول و کنترل است. . دفتر وزارت میراث فرهنگی شکر و صنایع دستی گارد.

مونسون همچنین گفت: این افراد به دلیل تأخیر در ارائه میراث فرهنگی ، گردشگری و فعالان صنایع دستی به دلیل شرایطی نمی توانند بازپرداخت این تسهیلات را انجام دهند ، بنابراین ما از شما می خواهیم این دوره را به یک سال تمدید کنید. همچنین تا پایان شهریورماه مدت زمان پرداخت حق بیمه کارفرما تمدید خواهد شد.

عبدالناصر همتی ، فرماندار بانک مرکزی پس از این جلسه ، در صفحه اینستاگرام خود خسارت صنعت مسافرتی را تأیید کرد و خاطرنشان کرد: “مهمترین آسیب ویروس ، مرگ بسیاری از هموطنان است.” با این ضرر ناگوار ، بسیار کم اهمیت است. البته پیامدهای مالی و اقتصادی آن نیز مهم است ، اما با توجه به مشکلات جدی بودجه دولت به دلیل فشار تحریم ها نمی توان تصور کرد که همه خسارات قابل جبران است اما من اطمینان دادم که سیستم بانکی حداکثر کمک را به فعالان گردشگری ارائه می دهد. دلیل این امر است که رونق خدمات به بازگشت به شرایط عادی ریشه کنی بستگی دارد. »


تمامی نوشته های سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا