مجله علمی و پزشکی

سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی شد

مجله رز/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی شد.

«محمود شهامت» روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه تغذیه، محوری ترین مساله در بحث سرطان است، اظهار کرد: باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چرا در بخش سلامت تنها دانشگاه علوم پزشکی محور است و باید دید نقش سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها به چه شکل است؟ نقش جهاد کشاورزی استان و بخش‌های متولی در سلامت غذایی چگونه است؟

شهامت تصریح کرد: کارگروهی در محور سلامت استان تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

به گزارش مجله رز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات معوقات پرسنل و کادر درمان بیمارستان‌ها، بیان کرد: بروزرسانی کارانه‌ها و معوقات از مواردی است که در این خصوص برنامه‌ریزی شد.

«معصومه علیزاده»، سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.
وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.
سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و اظهارکرد: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.
علیزاده با اشاره به برخی از مشکلات این بیمارستان، تصریح کرد: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح است.
وی با بیان اینکه باید نگاه تخصصی به چارت‌ها پیگیری شده و عملیاتی شود، ادامه داد: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.
سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای عنوان کرد: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.
علیزاده بیان کرد: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا