بازنویسی متن فارسی با هوش مصنوعی (معرفی دو ابزار عالی و خفن)

ابزار بازنویسی فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بدون دانلود نرم افزار بازنویسی رایگان و با کمک هوش مصنوعی، کلمات خود را بازنویسی و ترجمه کنید و از طریق این نرم افزار بازنویسی آنلاین و آفلاین به روش های مختلف پیشنهاد می شود. زبان ها، آنچه را که دارید به راحتی بازنویسی کنید و پس از خرید یک گزارش بازاریابی یا بک لینک یا هر روش مهم دیگری مانند کاهش تعداد شباهت ها در مقالات و تحقیقات علمی از آن استفاده کنید.

این ابزار تنها محدود به متخصصان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به مقالات بدون کپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار شگفت انگیز به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با ارائه هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع محتوای بازنویسی شده داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

کپی کردن متن از انسان

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی معمولاً با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

مشکل این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

کلمه به کلمه نوشتن با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه وارد شده و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از ایرادات این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها تغییر کرده و جایگزین می شوند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی خلاقانه که می تواند توسط انسان و ماشین انجام شود یکی از بهترین انواع بازنویسی محتوا است. این روش با بازنویسی یک جمله به صورت تخیلی عمل می کند و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در جملات دیگر کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان ایده اصلی ایجاد شود.


تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس پیامک رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و عادی با مدت زمان ارسال پیامک روزانه محدود است، اما یک سرویس تجاری برای کاربران نامحدود و تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزاری که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید ویرایش نهایی را مستقیماً پس از بازنویسی و صادرات متن توسط سرویس به روش های مختلف در ویرایشگر انجام دهید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

نه نسخه تجاری تنها دارای محدودیت 3000 کلمه در هر درخواست بازنویسی است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. بر خلاف نسخه رایگان، تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و برنامه های زیادی دارید باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن را متوقف می کند؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای نوشتن متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

نیستند. بازنویسی و چرخش دو مفهوم متفاوت هستند که وقتی به درستی ترکیب شوند بهترین کار را دارند. در یک چرخش واحد، هیچ بازنویسی انجام نمی شود و تنها کلمات فردی به یکدیگر منتقل می شوند. Single Spin به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا تقریباً در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به نوعی محتوای اسپم و نامناسب محسوب می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید در مورد محتوا فکر کنید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

تکنیک های تبدیل محتوا

درست مانند بازنویسی محتوا، روش ها و روش های مختلفی برای چرخش محتوا وجود دارد که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

گرد کردن روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات به یک پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای نشان داده شده است” پس از چرخش با استفاده از این روش تبدیل به “ابزار نمایش داده شده، ارائه را بازنویسی می کند”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شدند، هیچ بازنویسی انجام نشد و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفت و درک آن را نه تنها برای ربات های پیشرفته گوگل، بلکه برای انسان نیز غیرممکن کرد.

چرخش روشی برای جابجایی برش ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، پاراگراف 1 با 3، 3 با 4، و 4 با 2 جایگزین می شود و حرکت بین پاراگراف ها به همین ترتیب انجام می شود. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکرار محسوب می شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل این سبک را به راحتی تشخیص می دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این عبارات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا نمی توان آنها را بازنویسی کرد و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته در صورت عدم انجام بازنویسی، این روش چرخشی بهترین نوع تکنیک چرخش محسوب می شود. از آنجایی که معنی عبارات حفظ می شود (حتی در صورت تکرار) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است، این می تواند یک نکته مثبت برای سبک باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن (ترجیحا ترکیبی از متون از منابع مختلف) با حداکثر طول 2000 کلمه را استخراج کرده و آن را در قسمت ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را رونویسی کرده و نتیجه رونویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه Rewrite Text کلیک می کنید، متن شروع از ابتدا بازنویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. به این معنی که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

ترجمه کلمه به چه معناست؟

پارافریز محتوا سئوسل را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزار ترجمه آنلاین متن خود، می توانید بالاترین کیفیت را به صورت خودکار بازنویسی کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که این متن بازنویسی شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش و جابجایی ذکر شده انجام نشود و حتی اگر مقاله را از همان منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که مقاله بازنویسی شده است.

با این حال، برای افزایش کارایی بازنویسی، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت بعد از هر سری بازنویسی، محتوای اول را جایگزین کنید تا خروجی نهایی به گونه ای در اختیار شما قرار گیرد که گوگل آن را درک نکند. (حداقل در حال حاضر).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان ها نیز نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. امکان مشاهده اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها به خصوص در زمینه های بسیار تخصصی وجود دارد که با یک ویرایش کلی قابل رفع است.

درصد شباهت متن رونویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به اصل به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا گستردگی حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند، ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی خروجی کار با اصل یکسان باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را ترجمه کرده و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری با این اپلیکیشن وجود دارد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده در وب و سئو بوده است، اما به این ترتیب برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد متن تکراری استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

بازنویسی فیلمنامه چقدر هزینه دارد؟

تا اینجای کار این سرویس رایگان بوده و تیم نشونت تصمیم دارد بازنویسی متن نشونت را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه زیاد برای پیامک ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا