مجله عمومی

دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده چهارشنبه شب در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تنگستان عنوان داشت: امروز رژیم صهیونیستی به زوال بیش از پیش نزدیک شده و گرچه آمریکا با دست نشانده‌های خود در منطقه تلاش دارند با خرید فرصت برای این رژیم راهی برای نجاتش پیدا کنند اما زوال و نابودی آن نزدیک است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: مجموعه خدمت شوراهای اسلامی در این دوران، خدمت به مردمی است که باید به آنها خدمات بیشتر ارائه کرد.

وی افزود: در طی ۲ سال گذشته تحولی در این دولت جدید با همراهی فرماندار در شهرستان توسط دهیاران و شوراهای اسلامی انجام شده و در هر جای تنگستان بازدید کردیم تحولات بسیار خوبی شاهد بودیم.

پهلو زاده اضافه کرد: دهیاران و شورای های اسلامی در شهرستان درجایی خدمت می‌کنید که تمام دنیای اسلام و ایران اسلامی به عنوان خطه مقاوم و استعمارستیز می‌شناسند.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: طی سال‌های متمادی گذشته کنگره‌هایی نسبت به مفاخر، مشاهیر، شهدا و بزرگان تنگستان برگزار می‌شود و یک عزت و آبرویی آفریده شده به برکت خون شهدا و مقاومت که شما دهیاران و شورای‌های اسلامی امروز نگهبان و حافظ این ارزش‌ها، مفاخر، بزرگی‌ها و دست آورده‌ها هستید لذا لازم است نسبت به این مبانی و فرهنگ سازی ها و هویت سازی ها و تلاش بیشتر صورت گیرد.

وی ادامه داد: دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان در جهت برگزاری برنامه فاخر هنری ماندگار در حوزه کاری خود برای بزرگان شهرستان مانند علم الهدای اهرمی، شهید رئیسعلی دلوار … برای ماندگاری بیشتر انجام دهید.

پهلو زاده با اشاره به اینکه نشان قرآنی معتقد اهرمی از تنگستان است افزود: در شهرستان از حیث قرآن و عنوان‌های مذهبی کم نیستند جاذبه بالقوه ای دارد که می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا