مجله عمومی

سدی استاندارد در خائیز تنگستان افتتاح می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آمند ، نماینده داوطلب عبدالکریم ارث داش و تنگستان خواستار افتتاح سد خیاط در خیانت به دولت و جلسه گفتگوی بخش خصوصی در یکشنبه شب شد: “گاهی اوقات دوست ندارم وارد شوم سعی کرده اید همیشه صحبت کنید.” حل مشکلات رسمی ، نظامی وارد نشد ، و هنگامی که او کلمه ای را که توسط نمایندگان خیانت استفاده می شود ، خواند و وارد شد.

استاندار بوشهر ، با بیان اینکه عدالت در خیانت من جرم کسانی بوده است که درست عمل کرده اند ، و بسیار مراقب کار بوده اند ، علاوه بر این ، اداره استانها در کمتر از سه سال باعث افتخار است ، بنابراین ، حدود 16 میلیون متر مکعب ، به صورت عمده ، خیز و سود کامل شده است ؛ بنابراین حافظه حافظه ندارد یا جدید نیست چیز به نظر می رسد ..

“کرمی ، نماینده جهان ، زیرا به دلیل تبلیغات و بنرهای مادر در صورت نیاز ما به آن بنرها و تبلیغات ، و کسانی که می خواهند مردم به آگهی ها و استانداردهای خود رأی دهند که کار من و آنها انجام شده است ، باز است” نامیده می شود. هستند.

دو هدف خواب ، دوک استان بوشهر از 10 ورزشکار ساخته شده ، در زمان خواب من کاملاً روشن است ، ایمنی بنگاه های اقتصادی 171 160 طرح جدید ممکن است باشد ، که علائم تصاویر فقط چند بلوک

در عوض اضافه می کند: “من یک دفتر پرستار در دولت نیستم که به سخت ترین تحریم های اقتصادی برای کار و مکان ها به روش خود تن بدهم.”

وی گفت قربانیان برده ، اما برخی از افراد به دنبال کار هستند و بیشترین رای را در کل بدن دارند ، نه یک س politicalال سیاسی ، و اینکه دولت به یک در هزار تومان شهر کمک نمی کند.

استاندار گفت بوشهر شیرینی و نور است ، این فقط در مردم شهر تنگستان بیشترین سود را در این کشور ندارد.

وی افزود ، “اگر بارانها خطایی نداشته باشند ، این اندازه باران افزایش می یابد ، ما مرحله سیگنال مناسب را داده ایم. “

زمین گفت: “آیا می خواهید بروید و از چند کیلومتری بازدید کنید ، ما با مردم دلسوز خواهیم بود.”

وی افزود ، “تاریخ داوری و داوری نخواهد کرد و آنها بهترین هستند ، ما آگاه بودیم ، این مادر است و افتخار استان بوشهر است.”

در عوض “و ضرر Arghun که در Akhand ساخته شده است به طور حتم آماده تخلیه است و من افرادی را می شناسم که به دلسوزی و خیانت خدمت نکرده اند.”

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا