مشاوران متخصص در رژیم کتوژنیک برای لاغری سریع

خدمات زیبایی ارائه شده  

سایر خدماتی که در جهت کمک به  لاغری سریع و تناسب اندام مناسب ارائه میگردد شامل :

در راستای کمک هرچه بیشتر به روند کاهش وزن کاربران ،در مرکز تخصصی از دستگاه های لیزر افزایش سوخت و ساز استفاده می شود.این دستگاه باعث تسهیل روند کاهش وزن شده به گونه ای که کاربر با مشاهده کاهش وزن های روزانه بسیار با انگیزه شده و در رسیدن به هدف و تحمل سختیه ای رژیم بسیار مصمم تر می گردد.

به نقل از متخصص لاغری همان گونه که اشاره شد از عوارض بسیار مهم رژیم کاهش وزن لاغر شدن صورت می باشد که در سال های اخیر با به کارگیری دستگاه های پیشرفته موضعی روند کاهش صورت به طرف نواحی مورد نظر کاربر سوق داده شده و از لاغر شدن صورت تا حد بسیار زیادی جلوگیری شده است.

 

در روند کاهش وزن برای به حداقل رسانیدن لاغری ناخواسته در نواحی مثل صورت و گردن و برداشت حداکثری چربی از مناطق مد نظر کاربران مثل شکم وپهلو ، ران ،بازو و …. از دستگاه های موضعی بسیار پیشرفته استفاده می شود. دستگاه های موضعی مورد استفاده در Fbsclinic دو گروه IRوLDM هستند که مکانیسم عمل هردو از طریق افزایش جریان خون بافت چربی موضع و درنتیجه برطرف کردن فیبروز در این بافت‌ها می باشد . با برطرف شدن بافت فیبری برداشت چربی از ناحیه مورد نظر بسیار چشم گیرتر خواهد بود.دستگاه های LDMبه مراتب قوی تر و به همین دلیل گران تر می باشند.ولی دستگاه های IRهم تاثیربسیار خوبی دارند و با توجه به هزینه های کمتر بسیار محبوب می باشند.

جهت جوان سازی و جلوگیری از افتادگی پوست صورت لیفت صورت با پروب های هایتانیک در طی دوره انجام می شود.این پروب هم چنین تاثیر بسیار خوب در برطرف کردن غبغب اضافه وزن و چاقی

چاقی یک بیماری پیچیده ومزمن ناشی از تداخل عوامل ژنتیک، رژیم غذایی، سبک زندگی، عوامل رفتاری وفاکتورهای محیطی است. تعداد مبتلایان به چاقی  و گرفتاری های حاصل از آن همچون بیماری های قلبی عروقی ، دیابت تیپ -2، فشار خون بالا، سرطان و بیماری های مرتبط با التهاب، به سرعت در سرتاسر جهان در حال گسترش است.

رژیم کتوژنیک کلاسیک که از سال 1920 مورد استفاده است بیشتر به عنوان و کاهش وزن شناخته شده است درصورتی که میتواند در درمان برخی بیماری های عصبی نیز مفید واقع شود. تاکنون اثرات مثبت آن در انواع تشنج ها و  بیماری هایی همچون ALS (Amyotrophic Latral Sclerosis)  مشاهده شده است.

ویژگی های رژیم کتوژنیک

از ویژگی های رژیم کتوژنیک میتوان به کم کربوهیدرات بودن آن اشاره کرد که در مقایسه با دیگر رژیم های لاغری باعث کاهش بیشتر محتوای آب بدن می شود و گاها از این ویژگی برای درمان افرادی که اضافه وزن ناشی از احتباس مایعات در بدن دارند استفاده می شود.

لاغری سریع با رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک عموما به عنوان استفاده میشود. بطور کلی این رژیم غذایی، از جمله رژیم های خاص درمانی است که ورود به آن مستلزم تحت نظر بودن و پیگیری و ارتباط مداوم با درمانگر است و به هیچ عنوان سرخود و بدون مشورت متخصص نباید از آن استفاده کرد چراکه میتواند فرد را دچار عوارض شدید کند. باید بدانیم چربی و پروتئین زیاد در این قبیل رژیم ها، باعث ایجاد احساس سیری می شود. یعنی به عبارتی فرد غذای کمتری می خورد و کالری کمتری دریافت می کند. همین کاهش کالری باعث کاهش وزن می گردد و خبری از ترکیب جادویی در این رژیم کتوژنیک نیست. به دلیل محدودیت های زیادی که در این برنامه غذایی وجود دارد، بسیاری از دانشمندان در استفاده از آن برای کاهش وزن در طولانی مدت مخالفند. از جمله این محدودیت ها میتوان به این موارد اشاره کرد: محدودیت در مصرف کربوهیدرات، میوه و سبزی و گاه حذف آنها. مطالعات نشان می دهد استفاده از رژیم های کم کربوهیدرات در طولانی مدت، سلامتی فرد را تهدید می کند و با خطر مرگ زودرس همراه است.

عوارض رژیم کتوژنیک

تاثیری که این رژیم ها از جمله رژیم کتوژنیک، روی سلامتی می گذارند عبارتند از:

رژیم کتوژنیک خطر بیماری های قلبی، استرس اکسیداتیو  و تولید رادیکال های آزاد را نیز افزایش می دهد.

همانطور که گفته شد این رژیم ها باید تحت نظر کادر درمان اجرا شوند. مدت زمان استفاده از رژیم کتوژنیک در صورت لزوم بایستی توسط متخصص و با توجه به شرایط هر فرد تعیین شود. رژیم کتوژنیک در طولانی مدت می تواند فرد را دچار عوارضی همچون ریزش شدید مو، ناراحتی های گوارشی، بازگشت سریع وزن و حتی افزایش احتمال بروز مرگ زودرس شود.

رژیم اتکینز چیست ؟

رژیم اتکینز گونه ای از رژیم کتوژنیک است که کالری در آن محدود نشده است اما میزان کربوهیدرات مصرفی در طول روز به شدت محدود شده است به شکلی که تا حد 10 تا 20 گرم برای مصرف روزانه میباشد. تفاوت رژیم کتوژنیک و اتکینز در محدودیت کالری رژیم کتوژنیک و لزوم شروع آن در بیمارستان و تحت نظارت تیم پزشکی بودن است. درصورتی که میتوان رژیم اتکینز را در خانه شروع کرد اما بایستی توجه داشت که رعایت هر دو نوع این رژیم ها الزاما باید تحت نظارت متخصص صورت پذیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود

دارد.

در سال های اخیر رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه های لیزر یکی از نیازهای اساسی شده که به جای روش های سنتی از آن استفاده می شود.بر همین اساس و جهت ارائه بهترین سرویس به مراجعین محترم یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موی زائد یعنی دستگاه الکس مووئو ساخت کارخانه دکا ایتالیا ومحصولات سال ۲۰۲۰ خریداری و در مرکز نصب گردیده است .

بدون درد بودن این لیزر و رفع بسیار موثر موهای زائد در کنار اثر سفید کنندگی پوست و به صفر رسیدن احتمال سوختگی و سایر عوارض لیزر، آن را در نزد کاربران بسیار محبوب کرده است.

، و ، زاویه فک ،گونه،خط خنده ،خط اندوه و چانه از دیگر خدمات زیبایی این مرکز می باشد.کلیه خدمات زیبایی برای کاربرانی که دراین مرکز شماره پرونده دارند با تخفیف ویژه انجام می شود.

هم چنین مشاوره جهت کلیه خدمات جراحی پلاستیک زیبایی وجراحی لاغری برای راهنمایی هرچه بهتر کاربران و جلوگیری از اقدامات هیجانی واحتمالا اشتباه انجام می شود.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا