مجله ورزشی

صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی نیست/ هر سال پسرفت می کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی طارمی پس از پایان بازی امشب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان گفت: بازی خیلی خوبی بود. موقعیت‌های زیادی در هر دو نیمه داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تمام توانمان را گذاشتیم تا دل مردم را شاد کنیم. از همه هوادارانی که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنیم. خیلی به ما انگیزه دادند. خودمان هم فکرش را نمی‌کردیم.

مهاجم تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا این تیم ملی پتانسیل صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد، گفت: اینطور نیست که صعودمان به جام جهانی قطعی باشد. بازیکنان زیادی عوض شدند و این مساله کار را سخت می‌کند. بازی‌های سختی پیش رو داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. پله به پله جلو می‌رویم و فعلا به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره بستن بازوبند کاپیتانی گفت: یک گروه هستیم. جهانبخش کاپیتان است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که همدل، متحد و پشت هم باشیم. بهترین عملکرد را داشته باشیم تا دل همه شاد شود.

وی افزود: جوان‌های خیلی خوبی در تیم ملی هستند. ناهماهنگی‌هایی در تمرین بود ولی طبیعی است. از نظر فنی بازیکنان خوبی هستند که دعوت شده‌اند. مربیان آنالیز کرده‌اند و با شناخت کامل دعوت کرده‌اند.

طارمی درمورد اینکه بعد از ناکامی جام ملت‌ها چگونه می‌توان مردم را خوشحال کرد، گفت: اصلا به گذشته فکر نمی‌کنم. سعی می‌کنم به آینده فکر کنم. گذشته را نمی‌توان کاری کرد. در این بازی هم می‌توانستیم ۷ گل بزنیم که ۵ گل شد. اتفاقی نیفتاده است. فقط به فکر بازی بعد هستم و دوست ندارم در مورد جام ملت‌ها صحبت کنم.

مهاجم تیم ملی در مورد حضور تعداا قابل توجهی از تماشاگران در بازی امشب تصریح کرد: از همه هواداران تشکر می‌کنم که در این سرما ما را تشویق کردند. سرمایه‌های ما هستند. انرژی آن‌ها باعث شد بازی بهتری انجام بدهیم.

طارمی در خصوص اینکه گفته می‌شود صعود به جام جهانی راحت شده، عنوان کرد: اشتباه نکنید. ساده نیست. کره جنوبی امروز مساوی کرد. تیم‌هایی که در جام ملت‌ها بودند ببینید چقدر پیشرفت کرده‌اند. بازی‌ها سخت شده و نتایجی رقم خورد که هیچکس فکرش را نمی‌کرد. فوتبال الان ساده نیست. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره شرایط فوتبال کشور برای موفقیت تیم ملی گفت: امکانات لازم را برای قهرمانی نداریم. اینکه با جنگندگی و غیرت کار کنیم در همه بازی‌ها جواب نمی‌دهد. یک جا هم کم می‌آوریم. باید شرایطی فراهم شود که فوتبال ایران رو به پیشرفت برود اما فوتبال باشگاهی ما سال به سال رو به پسرفت است. این اصلا خوب نیست.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا