مجله حوادث

انهدام باند مامورنماهای سارق با بیش از ۷۰ فقره سرقت

جانشین پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان مأمورنما که اقدام به ۷۱ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مجله رز، سردار فرامرز به گذر در این‌باره گفت: به دنبال افزایش سرقت‌ها تحت عنوان مأمور در سطح استان البرز و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته و مشخص شد که سرنشینان سه دستگاه خودرو با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به سرقت از مردم کرده و حس ناامنی را در بین شهروندان به خصوص مال باختگان به وجود آورده بود.

وی با بیان اینکه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی در دو استان قرار گرفت، گفت: سرانجام کارآگاهان با مهارت و به‌کارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت پنج نفر از سارقان را که همگی دارای سوابق کیفری بودند، شناسایی کرده و در یک عملیات منسجم و به صورت همزمان آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه ماموران استان در بازرسی از منازل متهمان تعداد ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو خودروی مورد استفاده در سرقت ها کشف و ضبط کردند، گفت:‌در تحقیقات به عمل آمده متهمان تاکنون به ۷۱ فقره سرقت در سطح استان‌های البرز و  فرماندهی غرب استان تهران اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کارآگاهان استان با هوشیاری توانسته‌اند ۳۳ نفر از مال باختگان را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در راستای شناسایی سایر مال باختگان توسط پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا