اقتصادی

کشف ٧٩٧ فقره انواع سرقت در فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده فراجا و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح ضربتی مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه همزمان با سراسر کشور در استان فارس هم اجرایی شد.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح که با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل سایر یگان‌های انتظامی و عملیاتی اجرایی شده است، مأموران انتظامی موفق شدند ۴۶۹ سارق و خریدار اموال مسروقه را شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه آنها را دستگیر کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه از افراد دستگیر شده تاکنون در بازجویی‌ها، ۷۹۷ فقره انواع سرقت شامل خودرو، درون خودرو، موتورسیکلت، لوازم ساختمانی و … کشف شده است، گفت: در این خصوص پرونده‌های مقدماتی تشکیل و در دست اقدام است.

او با بیان اینکه مبارزه قاطعانه با انواع جرایم و به ویژه سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد، گفت: سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی مردم بدانند که پلیس با قاطعیت کامل و هماهنگی لازم با مجموعه قضائی، نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مردم در راستای تعامل و هماهنگی با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان فارس برای اجرای بهتر طرح‌های انتظامی، گفت: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حبیبی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجرای طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه به صورت مستمر در سطح استان فارس ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا