مجله عمومی

باید یک روز زن زندگی کنید تا متوجه شوید

جهان یک زن خاص در جهان است. از من شروع می کنم که او داستان ، یا خشونت علیه زنان و جنبش “می تواند” تبعیض جنسی را محدود نمی کند. این بخشی از آنچه در داستان اتفاق می افتد است و رسانه ها توجه و تمرکز را به خود جلب کردند. ما در مورد بخشهای مختلف آنها و توابع اتهامات علیه او صحبت نمی کنیم. اما وقتی یک چیز درست است ، اینکه یک دختر است ، پس شایستگی آن می تواند این باشد که ایران همیشه نمی تواند چالش هایی را به وجود آورد که تعریف ممکن است. و غفلت از سطح زنان می تواند از جامعه ای به جامعه دیگر متفاوت باشد ، اما به ویژه ماهیت حرفه ای پدرسالار روابط بین همه عناصر زنانه است. برخی از آنها از این ویژگی زنان به نفع خود و به نفع شما استفاده می کنند. دیگران دلیل خوب خود را برای حضور در آنجا شانه خالی می کنند.

در هر صورت ، شما عموماً به عنوان یک انسان و عضوی از جامعه که اغلب براساس شرایط جسمی انتخاب می شوید ، دیده نمی شوید و اکنون ممکن است دستیابی به حقوقی که لیاقت آن را دارید در مقایسه با همکاران مرد دشوار باشید. .

حتی علیه زنان به تفاوت بین قدرت خشونت و قطع عضوی از بدن یا استفاده از خشونت محدود نمی شود. این همان است و بخشی از آن نیز باید انجام شود تا چند روزی در یک جمله ، در وسط عناوین ، دیدگاه مردم را جلب کند. در محل کار ، خانم های جدید اکنون توهین آمیز هستند. از خودم می توانم از این دنیا ، کسی که مشغول کار روزنامه نگاری بود و در وسط (محیط فرهنگی) قرار داشت دست به دست هم بدهد و هیچ برد طولانی وجود ندارد ، این صدای قابل شنیدن که متفاوت است و شما به آن عادت کرده اید.

پس از آن فکر کردم که دولتهای موثری بوده ام یا سایر بخشهای آداب و رسوم در حال تغییر است ، اما اکثر آنها می گویند که این امر در تنظیمات مدیریتی از همان جنسیت است. گرچه آنها نسبت به همکاران خود در خارج از کلیشه های مردسالارانه بسیار احترام گذاشته اند.

در ده سال گذشته ، به عنوان مدیر حساب های عمومی در یک م culturalسسه فرهنگی با سابقه کار کرده است. م institسسات در هر دو شرکت می کردند و یک معلم معلم. هویج CO ، بازدیدهای تجاری باید از همه مدیرهای مختلف مرد که بدون شک جشنواره های مختلف برای همکاری در گروه های در معرض مرد هستند دور باشد. در حال حاضر در راس هرم وجود دارد ، آن را تأیید و صدای قدرت قابل توجه است. سپس ، به دلیل ترتیبات ظریف آن ، زیرا آنها کمتر از همتایان مرد خود دستمزد می گیرند. جشنواره فرهنگ وزارت بهداشت ، یک همکار زن که سالها در وزارت بهداشت کار کرده بود می گوید که هرگز در صف مدیران جشنواره جشنواره در صف اول نبود. او به عنوان جوانی در سن بیست سالگی (رئیس دبیرخانه) حق داشت كه باز و بسته كردن صف اول را با وزیر و معاون وزیر كنترل كند. اکنون تصاویر را مشاهده کنید که معمولاً حلقه های زنان محلی به ترتیب آداب و رسوم قابل درک است.

برای اینکه صندلی ها و محیط های مراقبت از زنان را نبینید که محافظه کاری و مرکزیت خاص خودش باشد. چیزی از این نوع مهم نیست ، از خوب بودن یا پس زمینه بودن آن مهم است. بعضی اوقات با پنهان کردن میزان انرژی به شما ضربه می خورد. وقتی جلسات مقدماتی یا ملاقات حضوری به شما آورده می شود و آنها هیچ ارتباطی ندارند. افسانه بی توجهی مردم پایدار است و باعث سو fuel رفتار چنین رفتارهای اجتماعی می شود. استادان دبیر خانم ها شغل می گیرند اما با همکارانش مرد بودند. این روابط جنسیت مرد ، و برخلاف قبلاً شکل گرفته ، و این گاوها اختلافاتی هستند که در شهر کار بوجود می آیند و همیشه برای تقویت نر از پسر هستند و کار نمی کنند و زنان در حلقه های کار به دنبال آنها می رفتند. (مهدی فخیم زاده نشان داده شده است ، مانند وعده های غذایی و کمدی شیرین “همسر”.)

واقعیت این است که تجربه تلخ نشان داده است که اگر نتوانید بدون کمک مردان شغل پیدا کنید بسیار دشوار است.

من نمی خواهم این تلخی شناخته شود زیرا جریان در جوامع بوروکراتیک خشک زنان مهم است. یک امتیاز این است که یک زن ارزش آن را داشته باشد. حالا این سعی می کند در بقیه زندگی شما ظاهر شود.

پل اینجا و آنجا ، برخی از همکاری های طولانی مدت را تجربه کرده است و همکاری در تولد یک فرزند پسر و ضد کلیشه نوعی از مردان است که بازیگران این امید هستند که نشان داده شده است که این مسئله در همه جا وجود ندارد ، حتی یافتن راهی برای پیروزی زنان حتی بیش از مردان.

(47) 232

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا