مجله هنر و فرهنگ

نخستین جشنواره بزرگ دانش‌آموزی جام فجر برترین‌های خود را شناخت

در میانه؛

نخستین جشنواره بزرگ دانش‌آموزی جام فجر شهرستان میانه برترین‌های خود را شناخت و در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل شد.

بهمن‌ ولی‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در میانه اعلام کرد که نخستین جشنواره بزرگ دانش‌آموزی جام فجر در رشته فوتسال با قهرمانی تیم مدرسه ابتدایی نیمه‌شعبان به میزبانی این دانشگاه به پایان رسید.

وی، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و هیجان و نشاط ورزشی بین دانش‌آموزان عنوان کرد و ادامه داد: این دوره از مسابقات با همکاری معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه در محل مجموعه چندمنظوره ورزشی پهلوان کاظم رجبی برگزار شد.

قهرمانی تیم فوتسال مدرسه ابتدایی نیمه‌شعبان در جشنواره بزرگ دانش‌آموزی جام فجر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه بیان کرد: در مسابقات فوتسال دانش‌آموزی ۱۲ تیم از مدارس ابتدایی شهرستان میانه به‌صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند که هشت تیم به مرحله حذفی راه یافتند.

ولی‌نژاد افزود: بعد از مرحله حذفی این دوره از رقابت‌ها، چهار تیم به صورت ضرب‌دری مسابقه دادند و در پایان با تساوی تیم‌های نیمه‌شعبان و فرهنگ و تساوی سه بر سه در وقت قانونی، این تیم مدرسه نیمه‌شعبان بود که توانست در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر تیم فرهنگ را شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

قهرمانی تیم فوتسال مدرسه ابتدایی نیمه‌شعبان در جشنواره بزرگ دانش‌آموزی جام فجر

وی اضافه کرد: در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های نوآوران و آزادگان در یک دیدار تماشایی باهم به رقابت پرداختند و تیم مدرسه نوآوران با غلبه بر تیم مدرسه آزادگان به مقام سومی دست پیدا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با اشاره به ادامه برگزاری دیگر رشته‌های ورزشی این جشنواره تشریح کرد: مسابقات والیبال در رده دوره اول متوسطه (راهنمایی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی میانه با شور و هیجان خاصی در حال برگزاری است.

قهرمانی تیم فوتسال مدرسه ابتدایی نیمه‌شعبان در جشنواره بزرگ دانش‌آموزی جام فجر

ولی‌نژاد در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از سال آینده مسابقات مختلف علمی و ورزشی متعددی در سطح دانش‌آموزی، دانشجویی و کارکنان ادارات برگزار می‌کند.

وی مطرح کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مسابقات فوتسال دانش‌آموزی با حضور رحیم احمدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه برگزار شد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا