مجله علمی و پزشکی

رقابت قطعات ضد سایش ایرانی با سایر کشور‌ها در پودر کردن سنگ معادن

حافظ مسعود امیر ، مدیرعامل شرکت در زمینه دانش ، براساس یک مصاحبه ؛ همانطور که در بالا ذکر شد ، به طور گسترده ای از نقش ضد لغزش در تولید فلزات ، استخراج فلزات ، تولید مواد پودری ، از تولید سیمان و غیره استفاده می شود و معمولاً در آسیا به آن ماشین های سیلندر می گویند. من موضوع را شکست خواهم داد ، یا هجاهای آنها ، دانش این هنرها در شوک های مکرر آنها در حرکت غلتک گلوله ها اعمال می شود. از نظر ماده مشترک ، او را به آسیا خرد می کند ، تا سطح میکرون ، یا بهتر بگوییم ، برای تولید گرد و غبار از همه مواد ، به منظور چسباندن.

وی افزود: قطعات ضد سایش به طور عمده در آسیا ، ریخته گری یا جعل تولید می شوند. خاصیت ضد لغزش به دلیل روز خاص داشتن یک صنعت سیمان ، معادن و آسیا بی نظیر است. با توجه به نیازهای کشور صنعتی فعلی در جهان ، مسئولیت این امر بر دوش هر انسانی است ؛ و بیشتر اوقات ، آریایی ها بودند و به نفع کمبود گرد و غبار و افزایش کیفی کالای تولید شده و عرضه شده در بازار جدید هستند. محصولات با دشواری بیشتر ، دانه از روز به روز وارد می شد. انواع مختلفی از ماشین آلات وجود دارد و محصولات آسیایی در آسیا دارای اجزای ساینده در گلوله های نورد افقی هستند. آنرا با سنگ آسیاب خرد كردند و به تاسیسات مختلفی مانند قطر دایره و طول این چیزها آویزان كردند ، بنابراین باید مسافت پیموده شده آنها از نسبت آنها و در اندازه ذرات اندازه گلوله باشد.

حافظ ادامه داد: با استفاده از این نوع آسیاب های کم مصرف ، آسیاب باعث طولانی شدن زمان می شود ، اما پودر تهیه شده از این طریق فاقد همگنی و سازگاری است. علاوه بر این ، این هزینه کمتر از هزینه این نوع نیازهای آسیا است ، نصب آن آسان تر و هزینه های نگهداری کمتری است. این نوع در استان آسیا وجود دارد ، بعد از اینکه اتاق را روی سطح بالا قرار می دهید ، و داخل پودرهای گرد می ریزید ، یک استوانه ای در محور مرکزی خود به اتاقهای کوچک آن ، چرخشی می چرخد. قطر محفظه ، معمولاً بیش از 1 متر است. در همان زمان که به محفظه از بالا تبدیل می شود ، ذرات موجود در پودرهای گلوله ها به گلوله برخورد می کنند و آنها را به قطعات تقسیم می کنند. میزان فرز سرعت و زمان افزایش می یابد. اما با سرعتی که نیروی گریز از مرکز به دلیل فرآیند سنگ زنی برگها به دیواره اتاق چسبیده است ، از وزن گلوله های باقی مانده بسیار بیشتر است.

و این شرکت دانش بنیان گفت: مدیر عامل شرکت معدن ضد لغزش پودری شده و به شرکتی که از طریق ریخته گری تولید کرده است تبدیل شد. نیاز به تولید ذوب و ریخته گری فرم. آنها کلمات فرم را ریخته اند که در آن روش تولید نوعی شن و ماسه قابل مقایسه نیست. ریخته گری شن و ماسه چهار دسته عبارتند از: 1. 5. شن و ماسه قالب قالب قالب شن و ماسه XT 3. 4. تبدیل به یک چسب داغ و چسب قالب قالب. شن و ماسه شن نرم است ، گل و لای است که به طور معمول در شن و ماسه یافت می شود.

وی نتیجه گیری کرد: “کلمه ، مرطوب ، مرطوب ، وقتی از شن و ماسه استفاده می شود و رطوبت را نگه می دارد ، مورد توجه قرار می گیرد. این نوع شن و ماسه بسیار ارزان است. سطح خشک آن به حالت خشک و خشک است. قالب برای ریخته گری مهمانی بزرگ است ، زیرا مقاومت بیشتری در قالب ندارد. فرم های شن و ماسه را می توان قبل از ذوب شدن اسپری شانه ها در کوره خشک کرد. این فرم ها فرم های گرمتر از سطح دقیق تر و کامل تر هستند.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا