مجله هنر و فرهنگ

ایرانیان خارج از کشور مخاطبان بالقوه اکران آنلاین هستند/ «نِت‌فلیکس» را با شرکت‌های ایرانی مقایسه نکنیم

از مکاتبات که گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سینما خبرگزاری هانا گروه ، کارگردان جلال فاطمی سینما بازیگر است. فیلم و انیمیشن فارغ التحصیل کالج هنر در کالیفرنیا است و در زمینه های مختلف و در آن زمان کار می کرد و در هالیوود در ایالات متحده کار می کرد.

ویرایش بسیاری از فیلم های تلویزیونی ، ساخت تقریباً صد و شصت فیلم تبلیغاتی ، ده و هفت فیلم نامه کوتاه ، بیش از چهل فیلم موسیقی و یک تله فیلم با نام “مثال شکوه” از جمله فعالیت هایی است که در اینجا به عنوان بهترین فیلم و بهترین مونتاژ تلویزیونی از آن یاد می شود. جشنواره ای که در سال 1990 در هوستون برگزار شد.

فاطمی از زندگی خود در ایران به جدول های فیلم و در تولید اوایل دهه 1970 و شروع به پخش از تلویزیون ، تبلیغات کرد. سپس بگویید “فراموش نکنید” و “فراموش نکنید که فرزندانتان” مجموعه “کودکان و نوجوانان باشند.”

در سال 2014 ، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون معاملات جاسوسی “روباه” به کارگردانی بهروز افخمی را که به عنوان یک موضوع امنیتی و سیاسی بود ، به رقابت های بین المللی می پردازد. وی همچنین در فیلم هایی چون “خسته نباشید” ، بیست و یک روز “،” رده “و” لباس “و سریال” داستان خاموش “،” دیوار به دیوار “و” ملکوان “بازی کرد.

جلال فاطمی در مصاحبه با خبرنامه ماری گفت ، فرصت های نمایش آنلاین ،موفقیت فیلم بازی آنلاین برای آزادی بیشتر به فیلم وابسته است. بعضی مواقع بعد از گذشت چند ماه منسوخ می شود ، بخش اعظم آن در واقعیت و عقل است یا توسط رسانه ها و سینما داده می شود. این یک استفاده بهتر از غربالگری آنلاین به عنوان یک گزینه است. انجام میدهم.

وی گفت: “در شرایط عادی ، این گزینه گزینه نمایش آنلاین برای نمایش فیلم ها مفید است.” تماشای نمایش فیلم به صورت آنلاین.

فاطمی اضافه کرد: “البته نشستن در تاریکی سالن سینما و تماشای فیلم روی صفحه بزرگ ، خاص خود را خواهد داشت”. سینماگرافی که علی رغم او هنوز هم محکم است و باید طرفداران خاص خود را درگیر فرهنگ سازی کند. با صدای بلند و شکوه و عظمت از تصاویر متحرک شگفت انگیز ، مانند مواردی که به معنای دیگری نیز نفهمیده اند. اما در شرایط فعلی ، به نظر می رسد تصمیمی نمی توانیم داشته باشیم.

بازیگر و فیلمساز سینما و تلویزیون گفت: البته بسترهای خدمات آنلاین مشتری در مقایسه کشورمان و شرکتهای بزرگ و بلند مدت و موارد مشابه Netflix نباید ما را گیج کند. بچه های کوچک آنها می توانند در سریال ها و فیلم های کشورها به جای خود بفروشند.

وی گفت: “علاوه بر یک سیستم بازاریابی قوی و گسترده ، که همچنین از پتانسیل بالایی برای افزایش زیرساخت های آنها برخوردار است که می تواند مانور پذیری داشته باشد.” به همین دلیل و شرکت هایی مانند Netflix و قدیمی تر Metro Goldwyn Meyer ، Paramount و غیره. دست بالایی در این بازار ندارید. حال ما باید به شرکتهای ایرانی احترام بگذاریم که دانش خوبی برای حل و فصل های مختلف داشته باشند.

فاطمی اضافه کرد: “یکی دیگر از مزیت های نمایش های آنلاین برای دخالت ایران ، زندگی خارج از کشور است.” می دانید که جمعیت قابل توجهی در ایران دارند تعداد مهاجران در کشورهای مختلف است که برخی از آنها نسل های جدید رسانه ای هستند و ارتباطات بر روی ایران ضعیف است. از طرف دیگر ، آن فارسی در بسیاری از سریال ها ، تلویزیون شو برای تماشای ، در عین حال قادر به شرکت در زمان های اخیر نیز در Thrace در یک مخاطب داخلی قرار دارد.

یک کارگردان فیلم اظهار داشت: برخلاف کانال های ماهواره ای که فیلم ها را پخش می کنند معمولاً کیفیت بسیار کمی از آثار آن را بدون مجوز دارند ، بستر آنلاین برای نمایش فیلم به ایران اجازه می دهد تا به خارج از کشور روزانه بهترین فیلم ها را بسازد. به طور عادلانه ، و با کمترین هزینه تماشا کنید. ایران ، خارج از مخاطبان بالقوه برای نمایش های آنلاین.

و اضافه کنید: “علاوه بر این ، به منظور ارتباط با مخاطبان در خیابانهای ایران ، فیلمسازان ایران از این فرآیندها بر روی پل شکاف بین هنرمندانی که در خیابانهای ایران زندگی می کنند و در درازمدت ، منجر به تبادل فرهنگی بین آنها می شوند ، تا اعتماد به نفس را تقویت کنند ، نزدیک به این که کهن ترین رونتون از ما خارج است ،” ..

پیام انتهایی / (4) 104 /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا