مجله علمی و پزشکی

شاخ و شانه کشیدن یک گوشی تازه‌وارد برای سامسونگ/ عکس

اوپو فایند ان ۳ پس از شایعه‌ها و افشاگری‌های فراوان، سرانجام به‌صورت رسمی رونمایی شد. فایند ان ۳ اولین گوشی تاشدنی با فرم‌فکتور کتابی اوپو است که در بازارهای خارج از چین نیز عرضه می‌شود. این شرکت قبلاً گوشی تاشدنی پوسته‌صدفی (فرم‌فکتور مشابه گلکسی زد فلیپ ۵) در بازارهای جهانی عرضه کرده بود.

اوپو در مراسم رونمایی Oppo Find N3 اعلام کرد این گوشی به نمایشگر خارجی ۶٫۳۱ اینچ اولد با وضوح ۲٬۴۸۴ در ۱٬۱۱۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز مجهز است. این پنل نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و به روشنایی ۲٬۸۰۰ نیت دست پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

در بخش داخلی اوپو Find N3 شاهد استفاده از نمایشگر ۷٫۸۲ اینچ با وضوح ۲٬۴۴۰ در ۲٬۲۶۸ پیکسل، نرخ نوسازی یک تا ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۲٬۸۰۰ نیت هستیم. تاکنون هیچ گوشی دیگری با نمایشگر ۲٬۸۰۰ نیت رونمایی نشده و اوپو فایند N3 در این زمینه رکورددار است.

گوشی اوپو فایند N3 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری ۴٬۸۰۵ میلی‌آمپرساعتی با توان ۶۷ وات استفاده می‌کند. بر اساس گفته‌ی اوپو، درصد شارژ باتری این گوشی در تنها ۴۲ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد.

اوپو فایند N3 از دو دوربین سلفی با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی (در بالای نمایشگر اصلی) و ۳۲ مگاپیکسلی (در بالای نمایشگر خارجی) استفاده می‌کند و در بخش پشتی به مجموعه‌دوربین هسل‌بلاد مجهز است.

دوربین اصلی گوشی تاشدنی جدید اوپو از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ۱/۱٫۴۳ اینچی LYTIA-T808 سونی استفاده می‌کند؛ این حسگر جدید که مدتی پیش معرفی شد، از فناوری ترانزیستور دو لایه استفاده می‌کند و معماری متفاوتی نسبت‌به اکثر حسگرهای تصویر دارد.

اوپو فایند N3 از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۲ اینچ و پشتیبانی از فوکوس خودکار استفاده می‌کند. دوربین پریسکوپی این گوشی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچ با بزرگ‌نمایی سه برابری و لرزش‌گیر اپتیکال دارد. این دوربین بزرگ‌نمایی ترکیبی ۶ برابری ارائه می‌دهد.

شاخ و شانه کشیدن یک گوشی تازه‌وارد برای سامسونگ/ عکس

گوشی اوپو فایند N3 می‌تواند در هر دو حالت افقی و عمودی، هم‌زمان سه پنجره روی نمایشگر نشان دهد. اوپو می‌گوید این قابلیت باعث می‌شود کاربر به «نمایشگر مجازی ۱۵ اینچ» دسترسی داشته باشد.

برخی از اپلیکیشن‌ها از حالت Split Screen پشتیبانی می‌کنند تا کاربر بتواند کارهایی مثل ویرایش هم‌زمان دو سند در سرویس مایکروسافت ۳۶۵ را انجام دهد. بر اساس گفته‌ی اوپو، ۹۵ درصد از اپلیکیشن‌های اصلی از قابلیت‌های جدید نمایشگر فایند N3 پشتیبانی می‌کنند.

گوشی اوپو فایند N3 در چهار رنگ روانه‌ی بازار می‌شود. مدل‌های مشکی و قرمز در پنل پشتی از چرم مصنوعی استفاده می‌کنند و مدل‌های سبز و طلایی به شیشه‌ی مات مجهزند. در مدل طلایی شامپاینی، جزیره‌ی دوربین نیز هم‌رنگ بدنه است.

قیمت گوشی اوپو فایند N3 در کانفیگ پایه از ۱٬۶۵۰ یورو شروع می‌شود که نسبت‌به قیمت گوشی سامسونگ (مدل‌های تاشدنی) و قیمت گوشی تاشدنی اکثر برندهای دیگر کمتر است.

۵۸۵۸

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا