کسب و کار محلیمجله عمومی

کدام گوشی های سامسونگ باتری قابل تعویض دارند

اگر به دنبال یک گوشی سامسونگ با باتری قابل تعویض هستید در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید:

سال های قبل بسیاری از گوشی های سامسونگ دارای باتری های قابل تعویض بودند. اما با رشد بازار تلفن و بهبود فناوری باتری، سامسونگ در نهایت باتری‌های قابل تعویض را در تمامی نسخه‌های اصلی خود حذف کرد.

آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ که دارای باتری قابل جابجایی بود، سامسونگ گلکسی  S5 و سامسونگ گلکسی نوت  4 بود. باتری گلکسی نوت 4 دارای قابل جابجایی و 3220 میلی آمپر ساعتی و باتری گلکسی S5 نیز قابل جابجایی و 2800 میلی آمپر ساعتی بود. با این حال، آیا گزینه‌هایی در سال 2020 دارید؟ آیا گوشی های جدید سامسونگ با باتری های قابل جابجایی عرضه می شوند؟ گزینه های شما روی زمین بسیار اندک هستند، همانطور که در زیر می‌بینید.

دوره تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات موبایل در اصفهان به دو بخش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شود. در این دوره کارآموز به صورت کاملا عملی و تخصصی بر روی قطعات روی سطح برد کار می کند. در کلاس تعمیر گوشی این آموزشگاه؛ دانشجویان بسیاری از تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مهم تلفن همراه اندروید و آیفون؛ شامل تعویض ال سی دی، تعویض IC های چسبی و معمولی، نحوه تعویض CPU، شابلون زدن، فلش کردن، بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی و … را با نظارت اساتید برجسته و با بهره گیری از ابزار آلات استاندارد خودشان انجام می دهند.

گوشی های سامسونگ که دارای باتری قابل تعویض هستند:

Samsung Galaxy Xcover Pro

سامسونگ گلکسی  Xcover Pro در ژانویه 2020 راه اندازی شد و روی اندروید 10 اجرا می شود. Galaxy Xcover Pro یک “تلفن مقاوم” است که برای استفاده در فضای باز در عناصر طراحی شده است. اما برخلاف دیگر «تلفن‌های مقاوم»، Xcover Pro واقعاً خوب به نظر می‌رسد. محکم است.

اگرچه این یک پرچمدار نیست، بنابراین انتظار مشخصات گلکسی S20 را نداشته باشید. با این وجود، شما با پول کم مقدار زیادی دریافت می کنید دارای گواهی IP68، دوربین دوگانه در پشت، 4 گیگابایت رم و البته باتری قابل جابجایی 4050 میلی آمپر ساعتی است. و از همه بهتر؟ شما همه اینها را با کمتر از 500 دلار / 450 پوند دریافت می کنید.

باتری غیرقابل تعویض گوشی یعنی چه؟

شاید برای شما هم سوال باشد که باتری قابل تعویض و غیر قابل تعویض چه تفاوتی با یک دیگر دارد. معمولا باتری هایی که به صورت غیرقابل تعویض هستند روی خود گوشی قرار دارند و شما نمی توانید به راحتی درب گوشی را باز کنید و باتری را از آن خارج کنید. اما باتری های قابل تعویض به این صورت نیستند و شما به راحتی می توانید باتری را از آن جدا کنید.

باتری های قابل تعویض هم به صورت لیتیوم یونی و پلیمری مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت اینکه گوشی شما به مشکل خورد می توانید به راحتی باتری را برای دقایقی از آن خارج کرده و در نهایت جا بزنید. باتری های غیرقابل تعویض به نسبت سایر باتری ها جدید تر هستند و این روزها بیشتر گوشی ها از همین مدل باتری ها استفاده می کنند.

بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل در اصفهان در حال حاضر یکی از بهترین مشاغل بازار اصفهان محسوب می‌شود.

باتری گوشی سامسونگ و پیشرفت فناوری

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف باتری ها هم از این غافله عقب نمانده و خود را در این مسیر به تکامل رسانده اند. استفاده از فناوری های جدید در ساخت باتری ها توانسته است شارژدهی آن ها را افزایش دهد. امروز دیگر قابلیت هایی از قبیل شارژ به حالت بی سیم و یا شارژ سریع نه تنها مزیت نیست بلکه از جمله استانداردهای موجود در گوشی های موبایل سامسونگ است. این موارد می توانند گوشی را در کم ترین زمان ممکن و حتی بدون استفاده از کابل و شارژر، شارژ نمایند. در این بین پاوربانک ها و یا به عبارتی شارژرهای همراه نیز در اختیار کاربران این دستگاه ها قرار گرفته است که با تمام این اوصاف دیگر نیاز به باتری ثانوی، اهمیتش را از دست داده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا