اقتصادی

۳ همایش بزرگ ائمه جمعه اهل سنت در آذربایجان غربی برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محمدسعید موسوی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سه همایش بزرگ ائمه اهل سنت در شمال به مرکزیت ماکو، در مرکز استان به مرکزیت ارومیه و در جنوب استان به مرکزیت مهاباد با مشارکت ائمه جماعت اهل سنت و سر عشیره‌های استان تحت عنوان یاوران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: نشست‌هایی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتخابات در برنامه‌های دهه فجر امسال تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: برای دهه فجر امسال، ۱۶ عنوان برنامه در سطح استان با هدف بزرگداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن پویشی با عنوان «انتخاب من، انتخاب اصلح» با هدف کمک به انتخاب افراد اصلح در انتخابات آتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۱۸ ائمه جمعه شاخص اهل سنت در استان برای بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: در حال حاضر ۲۸۰۰ روحانی و طلبه اهل سنت در استان وجود دارد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا