مجله ورزشی

تلاش می‌کنم از مدال طلای جهانی‌ام محافظت کنم

معصومی: تلاش می‌کنم از مدال طلای جهانی‌ام محافظت کنم

عضو تیم ملی کشتی آزاد گفت: تلاش می‌کنم از مدال طلای جهانی‌ام محافظت کنم و مجددا آن را تکرار کنم.

امیر رضا معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله رز، با اشاره به مراسم تقدیر از قهرمانان کشتی اظهار کرد: ابتدا جا دارد تشکر کنم از علیرضا دبیر که چنین فضای زیبایی را برای کشتی ایران بنا کردند. تقدیر از قهرمانان همیشه به آنها برای ادامه موفقیت‌هایشان انگیزه می‌دهد. همزمان با افتتاح رسمی ساختمان جدید فدراسیون کشتی از قهرمانان این رشته هم در رده سنی پایه و امید تقدیر شد که اتفاق زیبایی بود.

دارنده مدال طلای جهان در رده سنی جوانان در مورد برنامه‌هایش برای مسابقات پیش‌رو گفت: در مسابقات امیدهای جهان دوره گذشته موفق شدم مدال طلای آن رقابت‌ها را کسب کنم. امسال هم می‌روم که آن طلا را تکرار کنم و از عنوان قهرمانی خودم محافظت کنم.

این قهرمان کشتی در واکنش به ری‌اکشن جالب خود به کشتی‌گیر روس در جریان مسابقات جهانی هم عنوان کرد:  کشتی ورزش خشنی است و این واکنش‌ها کمی طبیعی است ولی امیدوارم و تلاش می‌کنم جوانمردی‌ها این رشته را که معروف به رشته پهلوانی است حفظ کنم.

معصومی در پایان درباره نقش خانواده در کسب این موفقیت‌ها گفت: در جریان مسابقات ما همیشه تحت فشار هستیم و این بخاطر جو رقابت هاست در کنار ما خانواده ما هم این فشارها را حس و تحمل می‌کنند و بشخصه خانواده خودم نقش پررنگی در کسب این موفقیت‌هایم دارند.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا