مجله اجتماعی

موجود زنده‌ای که از درخت کریسمس سر درآورد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله رز، Tiktoker Brett، اهل کالیفرنیا، ویدئویی از کشف غیرمعمول خود را به اشتراک گذاشت که در آن یک صاریغ در درخت برفی مصنوعی پنهان شده بود.

او گفت: “من به معنای واقعی کلمه در حال حاضر عصبانی هستم.” من نمی‌دانم چگونه این صاریغ در خانه من و از درخت من بالا رفت و سعی می‌کنم آن را بیرون بیاورم، اما به من اجازه نمی‌دهد و فقط نمی‌دانم چه کار کنم. او توضیح داد: «نمی‌دانم چطور وارد اینجا شد، درهایم را باز نمی‌گذارم.

صاریغ را می توان دید که آرام در اعماق درخت کریسمس نشسته و به زن نگاه می کند. این ویدئو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 4.2 میلیون بازدیدکننده داشت و هزاران نفر در بخش نظرات هجوم آوردند و شوک خود را ابراز کردند. “

موجود زنده‌ای که از درخت کریسمس سر درآورد!/ عکس

او بعداً توضیح داد که چگونه عطسه های متوالی منجر به کشف این جاندار و بعداً خارج کردن آن از خانه اش شده‌است.

«یک عطسه شنیدم. سه سگ و یک گربه دارم، بنابراین فکر کردم یکی از آنها آنجا بود، اما آنها آنجا نبودند. بنابراین فکر کردم شاید دچار توهم شده‌ام و به کارم ادامه دادم. سپس دوباره آن صدا را شنیدم اما کمی بلندتر و صداهای دیگر و بلند شدم و شروع به جستجو کردم تا ببینم گربه ام پشت کاناپه گیر کرده است یا چیزی در پنجره خوابیده است. اما همانطور که به اطراف نگاه می‌کردم، دم موش واقعاً بزرگ و دراز را دیدم و به نوعی متوقف شدم زیرا در شوک بودم. من نمی دانستم آن چیست.»

موجود زنده‌ای که از درخت کریسمس سر درآورد!/ عکس

صاریغ یا ساریگ به گروهی از کیسه‌داران گفته می‌شود که انواع مختلف آن‌ها جثه‌هایی به اندازه موش تا گربه دارند و در قاره آمریکا، به ویژه جنگل‌های آمریکای جنوبی یافت می‌شوند. صاریغ‌های ماده در زیر شکم کیسه‌ای دارند که بچه‌های خود را در آن نگه می‌دارند.

منبع: nypost

227227

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا