مجله ورزشی

بیرانوند دوباره پرسپولیسی‌ها را غافلگیر کرد

بیرانوند دوباره پرسپولیسی‌ها را غافلگیر کرد

در آستانه آغاز فصل فوتبالی جدید، دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی دوباره پرسپولیسی‌ها را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله رز، علیرضا بیرانوند که در چند هفته گذشته یکی از خبرسازترین  سوژه‌های نقل و انتقالاتی بود پس از چند روز پرخبر حالا بی سر و صدا در حال تمرین با پرسپولیس است. 

دروازه‌بان اول پرسپولیس که پیش بینی می‌شد تا یکی دو هفته آینده مجوز حضور در تمرینات گروهی را به دست بیاورد، دوباره خرق عادت کرد و زودتر از موعد مقرر به تمرینات گروهی اضافه شد و پس از ان در دو بازی دوستانه اخیر سرخ‌ها برای دقایقی حراست از قفس توری پرسپولیس را هم برعهده گرفت تا نشان دهد آمادگی لازم برای استارت پرقدرت با پرسپولیس برای فصل جدید را دارد.

بیرو که یکی از ستون‌های موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر بود، دوباره پرسپولیسی‌ها را سورپرایز کرد تا خیال یحیی گل محمدی بابت درون دروازه‌ تیمش در شروع فصل جدید تا حدود زیادی راحت باشد.

 انتهای پیام / 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا