اقتصادی

پروژه آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی شیان به زودی افتتاح می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا داوودی ظهر دوشنبه داودی در بازدید از طرح آبرسانی مجتمع شیان در اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تنش‌های آبی پیش رو و نیز به دلیل کاهش شدید دبی چاه در مجتمع پنج روستایی شیان در تابستان گذشته برای رفع این مشکل و تأمین آب مورد نیاز اقدام به حفر چاه جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدام جهادی صورت گرفته در راستای تأمین آب و رفع تنش آبی در مجتمع پنج روستایی شیان، افزود: در این اقدام هم اکنون در کمترین زمان ممکن چاه جدید حفر و اقدامات لازم در خصوص تجهیز و برق رسانی اجرای خط پمپاژ و ساخت موتورخانه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه تصریح کرد: حفر یک حلقه چاه عمیق با دبی ۱۳ لیتر بر ثانیه، اجرای خط پمپاژ به طول یک کیلومتر، ساخت موتورخانه به مساحت ۲۸ مترمربع و تجهیز و برق رسانی یک ایستگاه پمپاژ از جمله اقدامات مربوط به پروژه آبرسانی مجتمع پنج روستایی شیان بوده که قرار است در مجموع این اقدامات مشکل آبرسانی مجتمع به طور کامل مرتفع شد.

داوودی در پایان خاطرنشان کرد: این مجتمع یک هزار خانوار با جمعیتی در حدود چهار هزار و ۵۰۰ را نفر تحت پوشش قرار داده که برای تکمیل این پروژه بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و با تکمیل ساختمان موتورخانه طی چند روز آینده این پروژه افتتاح خواهد شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا