مجله ورزشی

شوک بزرگ به نکونام قبل از دربی

همانطور که پیش از این نیز در خبرها آمده بود، مصدومیت ایمان سلیمی جدی تر از چیزی بود که تصور می شد و پس از انجام آزمایش های لازم مشخص شد که پس از مرادمند، حالا دومین مدافع تخصصی نکونام نیز نمی تواند تیمش را در بازی برابر پرسپولیس همراهی کند که این موضوع می تواند مشکلاتی را برای آبی پوشان به وجود بیاورد.

در دیدار برابر فولاد بود که ایمان سلیمی از ناحیه چشم برخوردی با علی نژاد داشت و سپس به زمین مسابقه بازگشت اما به دلیل کبودی پلک و نداشتن دید کافی، تعویض شد. باشگاه استقلال نیز تصویری از چشم ورم کرده این بازیکن را منتشر کرد. با این حال، همه تصور می کردند که با بهبود این کبودی، سلیمی می تواند به دربی پایتخت برسد اما اکنون خبر رسیده مصدومیت او مربوط به چشمش نیست.

از روز گذشته شایعاتی درخصوص احتمال غیبت ایمان سلیمی در دربی منتشر شده بود. برخلاف تصور عموم، آسیب دیدگی این بازیکن نه از ناحیه چشم بلکه بخاطر کشیدگی همسترینگ بوده در نتیجه او قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود و داربی را از دست خواهد داد.

این بازیکن امروز مورد آزمایش های پزشکی قرار گرفت تا مشخص شود آیا می تواند در دربی حضور پیدا کند یا خیر که پاسخ این آزمایش ها باب میل آبی پوشان نبود و پس از تأیید کادر پزشکی، غیبت سلیمی در دربی قطعی شده و اکنون استقلال فقط یک مدافع تخصصی برای این مسابقه دارد و آن هم آرمین سهرابیان است.

پیش از این نیز مرادمند در بازی با تراکتور دچار مصدومیت شده بود و استقلالی ها امیدوار بودند که با تلاش کادرپزشکی، این بازیکن بتواند تیمش را در دربی همراهی کند و حتی خود او نیز طی مصاحبه ای اعلام کرده بود تمام تلاشش را به کار می گیرد تا برابر پرسپولیس به میدان برود ولی او نیز در این مسابقه غایب خواهد بود.

بدین ترتیب و پس از غیبت سلیمی و مرادمند، حالا نکونام چاره ای جز تغییر سیستم تیمش و استفاده از 4 مدافع نخواهد داشت. به نحوی که چشمی و سهرابیان در مرکز خط دفاعی قرار خواهند گرفت و حردانی و جلالی نیز در راست و چپ مستقر خواهند شد.

251251

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا