مجله ورزشی

پخش بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌ها سطح لیگ را بالا می‌برد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان شامگاه دوشنبه در رابطه با پیروزی مقابل تیم هندبال پرواز هوانیروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ما دیر تشکیل شد، تعدادی از بازیکنان تنها یک جلسه تمرین داشتند و فردی مانند قلندری امروز به جمع ما ملحق شد. امیدوارم بازی آینده را هم با موفقیت طی کنیم تا در فرصت استراحتی که بابت تمرینات تیم ملی پیش می‌آید بازیکنان را ازلحاظ بدنی به شرایط مسابقه برسانیم.

وی ادامه داد: شرایط سپاهان بهتر خواهد شد، بازیکنان جوان و خوبی داریم که از مسابقه سوم قدرت واقعی این تیم را خواهید دید. تعدادی از تیم‌ها به خاطر بحث بودجه و یارگیری زمان برد تا آماده شوند، فدراسیون هندبال هم به خاطر اردوهای تیم ملی مجبور شد تا مسابقات لیگ را در زمان معین شده برگزار کند. شروع لیگ به ضرر تیم‌هایی مانند ما شد، اما چاره‌ای نبود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص داوری بازی، تصریح کرد: داوران هم مانند بازیکنان طول می‌کشد تا گرم شوند، داوران دیدار امروز از داوران خوب و آینده دار هستند که عملکرد آن هاهم در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

مرتجی با بیان اینکه با خروج ملی‌پوشان از تیم هندبال سپاهان و اضافه شدن به تیم‌های دیگر سطح مسابقات بالا رفته است، گفت: در حال حاضر با وضعیتی که تیم‌ها دارند جایگاه تیم‌ها مشخص نیست و نمی‌توانم قهرمان این دوره از رقابت‌ها پیش بینی کرد. به نظرم قهرمان این فصل چند باخت خواهد داشت.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا