مجله ورزشی

دستور عجیب وزیر کشور لبنان/چمدان بازیکنان تیم ایران امنیتی شد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقه ملی فوتبال ایران و لبنان فردا پنجشنبه ساعت 15:30 برگزار می شود. این دیدار در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی است و تیم ملی ایران دو روز مانده به این دیدار بیروت را ترک کرده است.

با ورود تیم ملی ایران به بیروت اکثر بازیکنان و اعضای این تیم در فرودگاه لبنان به یکی از برندهای شبکه های اجتماعی تبدیل شدند و با جنجال بزرگی مواجه شدند. این سوال بیشتر شبیه تصادف و ایجاد حاشیه برای تیم ملی ایران بود.

در حالی که کمتر از یک روز به شروع بازی ایران و لبنان باقی مانده است، اتفاق عجیبی رخ داده که حتی ممکن است روی این بازی تاثیر بگذارد.

تشکیلات جدید وزیر کشور لبنان/ شرکت امنیتی ایران به کیف پول تئاتری تبدیل شد!

در یک مناقشه حل و فصل بحث برانگیز، بسام المولوی، وزیر کشور لبنان، ورود نیروهای ملی ایران را به حاشیه در فرودگاه بیروت هدایت کرد و از نیروهای امنیتی خواست تا چمدان های ایرانی را بررسی کنند.

وزارت کشور لبنان اعلام کرد: «بسام مولوی وزیر کشور پس از انتشار عکس‌های بازیکنان خارجی در حال سفر در بیروت، نامه‌ای به رئیس امنیت فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری در خصوص تعداد زیادی چمدان و استعلام غیرمجاز نوشت. مولوی از سازمان حراست فرودگاه خواست تا بررسی های لازم را در این خصوص و ارائه گزارش دقیق انجام دهد تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

باسا نیز کمی قبل از بازی ایران با لبنان با ارسال پیامی در صفحه اصلی خود دستور خود را تایید و کودتا را اعلام کرد.

تشکیلات جدید وزیر کشور لبنان/ شرکت امنیتی ایران به کیف پول تئاتری تبدیل شد!

هسته عربی زبان لبنانی وزارت کشور در پاسخ نوشت: “این یک طراحی فوق العاده در لبنان است، به خصوص که بازیکنان همیشه وسایل زیادی را حمل می کنند.”

به گزارش خبرنگار آنلاین، این اتفاق در حالی رخ داد که ایران دو بازی در پیش رو دارد و بعد از لبنان باید برای بازی مقابل سوریه راهی اردن شود. در این میان تعداد لژیونرهای تیم ملی ما علاقه ای به راهپیمایی از تهران به بیروت نداشتند و برخی بازیکنان مجبور به حمل چمدان و سایر وسایل پزشکی شدند.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا