مجله حوادث

دستگیری عامل قتل با اسلحه شکاری در حومه تهران

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری فردی که در جریان یک نزاع دسته جمعی، جوانی ۱۹ ساله را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش مجله رز، سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و قتل جوان ۱۹ ساله در شهرستان رباط کریم رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که در جریان آن تحقیقات اولیه آغاز و مشخص شد که این فرد با شلیک تیر از یک قبضه اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

وی ادامه داد:‌مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در ادامه اقدامات خود و پس از انجام بررسی‌های تخصصی و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت قاتل شده و در ادامه نیز مخفیگاه او را در یکی از محلات شهرستان رباط کریم مورد شناسایی قرار دادند. همچنین هویت و مخفیگاه دیگر افراد حاضر در این نزاع نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای قضایی، اظهارکرد:‌ ماموران در چند عملیات همزمان و جداگانه پلیسی متهم را به همراه شش تن دیگر از افراد حاضر در این نزاع و درگیری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

زنگنه با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده و به خصوص متهم اصلی پرونده، گفت:‌متهم به قتل در جریان بازجویی‌های انجام شده ضمن پذیرش بزه انتسابی، انگیزه خود را از ارتکاب به قتل را اختلافات قبلی اعلام کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و وی برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه دیگر همدستانش به دادسرا معرفی شد.

به گفته وی، تحقیقات ماموران در خصوص این پرونده، نحوه تهیه اسلحه و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در حال انجام است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا