اقتصادی

افزایش غبار در شهرها و مناطق صنعتی البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین گفت: پیرو هشدار پایداری جو سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار تا انتهای هفته در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن در بعضی ساعات افزایش غبار در شهرها و مناطق صنعتی استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به پیش بینی هوای استان البرز با محوریت کرج، با بیان اینکه آسمان امروز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات هوا غبارآلود است و در شب رشد ابر را شاهد هستیم، ادامه داد: فردا دوشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و غبار محلی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: برای روز سه شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با یخبندان صبحگاهی و بعضی ساعات غبارآلود و برای روز چهارشنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات و افزایش باد در اواخر وقت پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی با اشاره به پیش بینی جاده‌ای استان البرز با محوریت جاده چالوس و طالقان توضیح داد: برای ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان نیز مه رقیق و یخبندان صبحگاهی و در بعضی ساعات رشد ابر پیش بینی می‌شود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا