اقتصادی

شرجی در بوشهر افزایش می‌یابد

هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد از اواخر وقت یک‌شنبه با جنوبی شدن دوباره جریانات جوی، شرجی و رطوبت هوا افزایش می‌یابد.

شرجی در بوشهر افزایش می‌یابدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر همراه با وزش باد به‌نسبت شدید احتمال خیزش گرد و خاک در برخی نقاط استان مورد انتظار است.

 

حسین مستانه افزود: از اواخر وقت روز یک‌شنبه با جنوبی شدن جریانات، افزایش رطوبت و شرجی هوا برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه طی امروز تا روز دوشنبه به سبب وزش باد به‌نسبت شدید در برخی ساعت‌ها، سواحل و فراساحل استان مواج خواهد بود.

 

وی جهت وزش باد را بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر امروز تا صبح فردا روی دریا تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

 

کارشناس هواشناسی بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، به تدریج از بعد از ظهر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۰۴:۰۵ دقیقه بامداد و جزر دریا ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا