مجله علمی و پزشکی

موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر از ۱۲ هزار نفر گذشت

مجله رز / بوشهر افتخار در ستاد استان بوشهر و دبیر گفت: “در مواردی که تعداد کل حرکت مثبت در شکوه ویروس 12.133 استان بوشهر بود”.

سعید کشمیری ادعا کرد 307 بیمار بستری در حال حاضر در بیمارستان زنجیره ای استان بوشهر در بازداشت هستند و گفت: در 24 ساعت گذشته 62 بیمار در بیمارستان های بوشهر دستورالعمل قالب گیری بستری شدند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 44 بیمار کرونا ویروس در موقعیتهای خود در استان بوشهر در شرایط مطلوبی از بیمارستان مرخص شدند که در آنها 25 نفر واقعاً احساس مثبت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: متأسفانه سه شهروند ما در یک روز چهارشنبه و شنبه 24 نوامبر فوت کردند و امروز آزمایش آزمایش عروق کرونا ویروس مثبت اعلام شد.

کشمیری لازم به ذکر است که این کودک در گروه سنی 15 تا 91 سال و در بیماری زمینه ای مانند فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های قلبی عروقی و با آه بوده است.

ضد دبیر ستاد تاجگذاری در استان بوشهر ، بخش های مراقبت ویژه بیمارستان اعزام شده اند که در حال حاضر 40 مورد به این تعداد اضافه شده است ، 15 مورد با کمک یک فرد در حال حاضر ماسک تنفسی است.

سعید کشمیری افزود: در موارد تاج کل استان بوشهر در ابتدا مثبت 13.133 غوغا بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هزار كارمند در زمینه ایمنی درمان در این منطقه آلوده هستند و در كوید 19 و یك نفر دیگر هستند و با بیماران یا سایر افرادی كه آن را دریافت كرده اند خداحافظی می كنند و برخی از افراد هنوز زنده هستند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا