اقتصادی

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی شهادت شهید مدافع امنیت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و صحرایی استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی شهادت شهید سرافراز «مهدی شاه ملکی» پاسدار مدافع امنیت را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت مشترک آیت الله مصطفی علما و محمدطیب صحرایی آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود نیز می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان ملت نقش بسته است.

شهادت پاسدار جان برکف و شجاع استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت و آرامش جامعه، سبب اندوه و تأثر شهروندان و همشهریان کرمانشاهی شد. مدافعان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت استان سینه سپر کرده اند تا اشرار و مخالفان امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت پاسدار دلاور و ایثارگر شهید «مهدی شاه ملکی» را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم، همچنین از دستگاه‌های امنیتی و قضائی می‌خواهیم که با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با اشد مجازات برخورد نمایند تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا