مجله عمومی

گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار عزیزالله ملکی عصر یکشنبه در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان در مصلی بزرگ رشت، اظهار کرد: گیلان دارای مردمان شهیدپرور، شجاع و ولایی بوده است.

وی با بیان اینکه استان گیلان مملو از فخر آفرینان در عرصه نظم و امنیت است، افزود: تاریخ این مرز و بوم مبارزات شهید میرزا کوچک خان برای برقراری امنیت و آرامش کشور هرگز فراموش نکرده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید این استان به انقلاب اسلامی تاکنون، بیان کرد: گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید، ۲۳ هزار جانباز و هزار ایثارگر یکی از اثرگذارترین استان‌ها در حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی با شمار می‌رود.

سردار ملکی از برگزاری ۱۱۴۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر در گیلان توسط فرماندهان انتظامی این استان خبر داد و اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان گیلان در لایه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: تقویت روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و ترویج گفتمان سازی فرهنگ خدمت صادقانه مورد توجه مجموعه انتظامی استان گیلان است.

گفتنی است؛ حضور مبارک پیکر شهید گمنام، رونمایی از نرم افزار و کتاب حاوی مشخصات و وصایای ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان و تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا