مجله حوادث

هشت تن از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر مریوان بازداشت شدند/صدور ۱۰ حکم جلب دیگر

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: در خصوص پرونده تخلفات شهرداری مریوان تاکنون 8 نفر از جمله سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، 3 عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و 2 نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین حسینی افزود: برای 10 نفر از مرتبطین پرونده یاد شده نیز حکم جلب و دستور بازداشت صادر شده و پرونده در دادسرای مریوان در حال رسیدگی است.

وی اتهامات این افراد را اختلاس، دریافت و پرداخت رشوه، جعل، استفاده از سند مجعول، پولشویی و تحصیل مال از طریق نامشروع عنوان کرده و گفت: این افراد در چند ماه اخیر و با اقدامات اطلاعاتی و نظارت و دستورات دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

گفتنی است پیش از این نیز نهم و چهاردهم خردادماه جاری؛ سرپرست و مدیران شهرداری مریوان به همراه یکی از اعضای شورای شهر و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات کردستان و ورود قاطعانه دستگاه قضایی استان بازداشت شدند.

لازم بذکر است این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود 20 میلیارد تومان بصورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده‌اند.

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا