اقتصادی

اهداف جمهوری اسلامی بر پایه تعالیم آموزه های دینی بنا شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا فخاری، به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یوم الله ۱۲ فروردین ماه، روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادآور حماسه پرشور مردمی در تعیین حق سرنوشت خود و استقرار نظام مردم سالاری دینی است.

روزی که بیش از ۹۸ درصد از مردم سرافراز ایران با رأی قاطع خود سرنوشت آینده نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران را در کمال بیداری و هوشیاری رقم زدند.

امروز بعد از گذشت بیش از چهل‌وپنج سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، به خوبی مشخص شده است که شعار انقلابیون ۵۷ که همانا شعار “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” است، محقق شده و تقریباً هر سال شاهد نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود بوده ایم.

تقارن یوم الله ۱۲ فروردین با ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) به عنوان پدر امت، را باید به فال نیک گرفته و با خود مرور کنیم، که آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف جمهوری اسلامی تماماً بر پایه تعالیم آموزه‌های دین مبین اسلام بوده و خواهد بود.

۱۲ فروردین‌ماه «روز جمهوری اسلامی ایران» را به ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم مؤمن و ولایی استان تهران تبریک گفته و امیدوارم سالی در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» پیش رویمان باشد و در اجرای منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیت‌های کشور بهره مند و در استان تهران در جهت توسعه ایران اسلامی عزیز گام برداریم.

علیرضا فخاری
استاندار تهران

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا