مجله اجتماعی

مبنای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی آرمان‌ها و اهداف نظام و شهداست

به گزارش گروه نامه نگاری های استان آنا از بوشهر ، جلسه همکاری اسماعیل عبدالهی یادداشت هوش با این وجود ، چنین برنامه هایی باید م effectiveثر و پرهزینه باشند و با اقدامات راهبردی و اصلاح شده راهبردی آموزش ، محورهای خوبی می توان ایجاد کرد. احساسی و برای مردم مفید است.

وی با اشاره به مأموریت ها و مأموریت های جدید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: در این زمان دانشگاه اسلامی آزاد جهشی از فرهنگ و ارزش دارد و این فرصتی به یاد ماندنی خواهد بود تا در این مسیر مورد احترام قرار گرفته و به چیزهای جدید احترام بگذاریم. مردم.”

بنیاد دانشگاه آزاد اسلامی آرمان ها و آرمان ها و آرمان های شهدا است

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استان دانشگاه آزاد اسلام بوشهر عضو تعدادی از کارگروه ها و آژانس ها و نمایندگی های استراتژیک استان است و حضوری فعال دارد ، گفت: این دانشگاه ها به عنوان یک مولفه فعال برای افراد توانمند و خوب عمل می کنند. در منابع انسانی مطلع شده است مردم و جامعه منابع زیادی را برای شکوفایی استان در نظر گرفته اند

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه اسلامی استان آزاد بوشهر با بیان اینکه دانشگاه با ظرفیت و قدرت زیرساختی بستر مناسبی برای اشاعه فعالیت های ارزشمند دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است ، گفت: بنیاد دانشگاه آزاد ، اهداف و اهداف نظام اسلامی و شهدا

سیاستی که در فرهنگ ادغام نشود منجر به شکست می شود

عبدالهی از تلاش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای مقدس در دفاع از استان بوشهر با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه با حمایت شهدای گمنام قدردانی کرد و خاکسپاری ها را در استان اعلام کرد. آمادگی شرکت برای انجام عملیات مشترک

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشها در دفاع از استان بوشهر همچنین تاکید کرد که در این جلسه باید تلاش شود تا همه درک صحیحی از نظام و انقلاب اسلامی داشته باشند.

بنیاد دانشگاه آزاد اسلامی آرمان ها و آرمان ها و آرمان های شهدا است

علیرضا غریبی فاش کرده است که امیدوار است با ذکر و پیوستن نیروها ، فرصت های جدیدی در استان شکوفا شود.

وی با اعلام اینکه ما و همه مسئولان باید شهید باشیم ، تصریح کرد: جایگاه شهدا ، رزمندگان و ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مکان خاصی و در قلب مکتب امام خمینی (ره) است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش ها ، دفاع از استان بوشهر افزود: این موقعیت باعث افتخار است که یک خدمات عمومی و دفتری است که باید در همه زمینه ها به ویژه زمینه های علمی و فرهنگی انجام شود.

به گفته هانا ، در پایان این نشست ، اسناد علمی ، تحقیقات ، آموزش و فرهنگ امضا و رد و بدل شد.

محدودیت گزارش شده/ 4103/4062/

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا