مجله اجتماعی

همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی با نهادهای نظامی و انتظامی

به گزارش نامه نگاری استان آنا استان بوشهر ، یک نشست ویژه بررسی همکاری های تحقیقاتی همایش علمی آزاد دانشگاه اسلامی بوشهر با پایگاه پلیس و نیروی دریایی بوشهر با حضور مهدی نکیسا رئیس مرکز تحقیقات انرژی های نو ، پرهام روحی رئیس دفتر آزمایشگاه ، داوود یحیایی رئیس مرکز تحقیقات تاریخ و تمدن فارس ، ناصر امینی ، رئیس مرکز علوم رفتاری ، با ارائه مرکز این برنامه ها ، دانشگاه آزاد اسلام بوشهر آمادگی خود را برای مشارکت در استراتژی این دو نمایندگی اعلام کرد.

مهدی نکیسا در این جلسه اظهار داشت: با تقویت ارتباط دانشگاه ها و مراکز علمی کشور با صنعت ، می تواند در توسعه و پیشرفت کشور ، علم ، فناوری و توسعه در بین آنها نقش موثری داشته باشد. پراکندگی ، انجام تحقیقات موازی و عدم انطباق تحقیقات انجام شده با نیازها و اولویت های اساسی دولت از جمله مشکلاتی است که به امکانات علمی مضر منجر می شود.

رئیس دبیرخانه سازمان انرژی های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این مرکز تحقیقاتی اولین مرکز تحقیقاتی دارای مجوز طراحی ، ساخت و نصب توربین های بادی و سلول های خورشیدی برای تولید برق در استان بوشهر است که می تواند حل چالش های زیادی این منطقه بسیار مفید و آموزنده است.

علوم و ایده های نظامی

احمد خواجه ، معاون فرماندهی استان بوشهر نیز با بیان امکان اجرای علوم و ایده های خدمت سربازی ، بر همه امکانات در اجرای سیاست ها ، تخصص ماموریت های پلیس ، روابط نزدیک با مردم و دولت تأکید کرد. و تقویت برتری: واحد عملیاتی و علمی به ویژه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم ، با نهادهای علمی همکاری داشته است.

بیشترین همکاری در پایگاه دریایی بوشهر در زمینه های علمی است

نعمت الله مهدیان سید ، مدیر آموزش و تحقیقات پایگاه دریایی بوشهر گفت: بخش های زیادی از همکاری در زمینه علمی وجود دارد و امیدواریم با کمک پروژه ها و تحقیقات دانش آموزان در پروژه هایی مانند طراحی ، ابزارها و منابع مفید متقابل را توسعه داده و از آنها استفاده کنیم. ، ساخت و ساز و تعمیر تجهیزات نظامی. ” و مسائل زیست محیطی که باید در دستیابی به نقاط همکاری مورد توجه قرار گیرد.

محدودیت گزارش شده/ 4121/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا