مجله اجتماعی

جنایت وحشتناک مدرسه سیدالشهداءکابل دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد

به گزارش شفاف: از این به بعد ، او متن را خواند: و شیطانی که هم اراده کرده و هم تعصب و جهل به دنیا را انجام داده و بازیچه ای برای نظرات خودش است ، این قطعه نیست که ارزش نسل بشر را سنگین می کند ، هنگامی که آنها هر یک از این کارهای شنیع غیرمتمدنانه را انجام می دهند ، و وقتی بسته می شوند ، ذهن و کار شرورانه انجام می شود. این مردان بی گناه در مدرسه ای بیرحمانه کشته شدند ، دانش آموزانی که می خواستند از جاهلیت و آینده ای روشن برای کشورشان رها شوند ، کشته شدند.

بأی ذنب قتلت (برای کشته شدن گناه؟) آنچه برخی از مردم به حیوان پرستی وحشیانه برای بشریت برده شده اند و آماده انجام هر عمل شنیعی هستند که به اهداف خود در این جهان فانی نمی رسد؟ از نقشه حیله گری دانش جنایی؟ همه چیز در یک فصل وجود دارد و هیچ جامعه مذهبی علمی آشکارتر نیست ، به همین دلیل شما به صراحت صحبت می کنید ، دلیل این امر ، و از نتایج غم انگیز روشنگرانه تفکر و پیروان آن است؟

در ادامه این پیام آمده است: درباره صحنه ای که دانش آموزان برای یادگیری آن زیبا ، پرشورتر و پر جنب و جوش تر است ، چه می دانید؟ او كه بسياري از بي گناهان را به نام سيد الشهدا كشته است ، و گفته است ، دانش آموزان ، در ماه رمضان ، قلب مدرسه مكتب در كابل و مقدسيني كه اعتقادشان ناراحت است: براي هر مرد استفاده آزاد و پر از سخت کوشی.

ما امیدواریم که به لطف حمایت مردم و افغانستان ، که در یک همدلی بیشتر با افغانستان قرار دارد ، به صلح ، آرامش و آسایش برسیم. برای تسلی دادن کسی که پروردگار ما است و برای ما ، به آنها پیشنهاد می کند ، و آنها را بیمار می کند ، من یک صادق در افغانستان ، به ویژه در خانواده های تعداد ، به خاطر این فاجعه ، دلخراش و انسان بدشانس هستم. وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا