مجله حوادث

انفجار مرگبار خانه‌ای در تهرانپارس

از صحبت با شهرداری تهران ، آتش سوزی و انفجار ساختمان مسکونی در سرویس مرگبار ایمنی به تهرانپارس گفت.

مجله رز در مصاحبه ای ، سید جلال ملکی گفت: “این ساعت 10:29 دقیقه 125 صبح در انفجار یک ساختمان مسکونی با ثبات بیشتر در کنار نیروهای آتش نشانی ، تهرانپارس را صحنه تصادف قرار می دهد.”

وی گفت: گروه اول آتش نشانان دو دقیقه پس از اعلام حادثه در محل حاضر شدند. وی گفت: “هنگامی که آتش نشانان در محل حادثه کشف شدند ، وی پرونده ساختمان مسکونی را که در طبقه سوم بود ، یک طبقه در زیر قرار داد.” مرکز آن حدود 50 متر در زیرزمین بود که به دلیل سر و صداهای تولید شده توسط وحدت ، و درهای ساختمان بالا آمد و باعث آتش سوزی کوچک ، و قاب و شیشه و تجاوز به پنجره های ساختمانهای اطراف شد.

این که در دستور کار مجمع عمومی و کار این دو قرار است مالکی به هموطنانشان کمک کند و آتش را خاموش کند ، آنها آن را در دستور کار قرار دادند.

از صحبت با شهرداری تهران ، خدمات ایمنی و آتش نشانی گفت كه طبق گفته شاهدان این پرونده ، یكی از ساكنان ، مردی 37 ساله ، كه متوجه بوی گاز به زیرزمین شده تا تحقیقات را انجام دهد. “متاسفانه ، با این انفجار دانش در زندگی یک مرد با چنان خشونت که در زمان شروع دم خود را از دست داد. سازنده بدن شهروندان فراموش شده آمریکایی وارد شدند.

ملکی افزود: حتی یک جوان 34 ساله که در داخل یک واحد مسکونی حضور داشت دچار سوختگی جدی ، جراحات شد و پیرمرد 70 ساله ای را که از طبقه بالای برخورد با شیشه دچار آسیب دیدگی سطحی شده بود تحویل گرفت. آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

علت حادثه ، و گفت: “افراد ماهر در جستجو پس از دریافت نشت اولیه گاز نشان می دهد که ایجاد شعله و علت حادثه ، و هیچ جستجو اضافی عملیات جستجو در 11:21 صبح آغاز شد ، و پایان هنوز ادامه دارد. “

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا