مجله حوادث

بازدید جانشین فرمانده ناجا از یادمان شلمچه و کلانتری ۱۴ آبادان

مجله رز / خوزستان ستوان نیروی انتظامی ضمن عیادت از شهدای شلمچه به همراه گارد ساحلی گفت: بهره برداری از همه شهدا اکنون در مکانی مقدس که از آن نقطه شهدا هستند ، خدمت می کنند.

به گزارش مجله رز ، از پایگاه خبری تا پلیس ، کلانتری سردار قاسم رضایی در 14 آبادان حضور یافت و به کارکنان کلانتری عید سعید فطر و نوروز تبریک گفت ، کلانتری به کارکنان خدا تبریک گفت.

آنها گفتند که مقامات امنیتی خط قرمز ، و گفتند: “خوزستان این را در شهدای بزرگی ایستاد که در برابر امنیت کشور ایستادند و آنها (مسئولان) معتقدند که آنها پاسداران شهدای سپرده شده به ما هستند.”

وقتی این سفر استان خوزستان به ، و سفیری به یاد شهدای شلمچه است ، و مرزهای ارتش و نیروی انتظامی از آنها بازدید کرد ، گفت: “همه مردان نمی توانند ، و اکنون مدیون شما هستند خادمان مکان مقدس شهدا هستند بدون شماره: اما در نقطه ای به نقطه ای که رد پای شهدا هستند. “

سردار رضا با اشاره به اینکه مرزبانان نظاره گر کشور هستند ، گفت: “شما به نوع عبادت نیاز دارید و مرزبانان پر سر و صدا با کادر پزشکی و جلال نقش بسیار موثری در امنیت و افتخار کشور در عمل دارند.” ثبت خواهند شد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا