مجله حوادث

ناجا امروز پرچمدار امنیت و آرامش جامعه است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این تغییر ناشی از اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پلیس است. ”

به گزارش مجله رز علیرضا کاظمی امروز با تبریک به گروه متولیان این قانون گفت: با توجه به مسئولیت های نیروی انتظامی ، نیروی انتظامی از تلاش ها و تلاش های بسیاری در شرایط دشوار برای تأمین امنیت اجتماعی حمایت می کند.

وی افزود: یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی تغییر نگرش مردم نسبت به پلیس است و این موفقیت به دلیل اخلاق ، اخلاق و ارزش عمل در برخورد با پلیس است.

کاظمی اظهار داشت: “تغییر نگرش مردم در نیروی انتظامی یک دستاورد بزرگ است و ناجا پرچمدار مشارکت امنیتی و صلح امروز است.”

وی ادامه می دهد: “نیروی انتظامی امروز از نهاد پلیس به نهاد اجتماعی و فرهنگی و پناه بردن از افراد مظلوم و حاشیه نشین در شرایط سخت تبدیل شده است”.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: عشق به خدمت در نیروی انتظامی در حال افزایش است و تلاش بی وقفه برای مبارزه با ناامنی ، حفاظت از مرزهای کشورمان ، مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، امنیت شهری و … انجام می شود.

پلیس منکر این بود که ما هرگز وضعیت را در همه زمینه ها نخواهیم دید ، و افزود: “بزرگترین ویژگی ناجا” ساع Sad صدر “آنها است و این در موضوعات مختلف خودنمایی می کند و همیشه با مردم بوده است.”

کاظمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی گروهی است که تعهدات حفاظتی قانونی خود را در نظر گرفته و “افتخار جامعه” است و در این قسمت از نظام اسلامی شهدای زیادی تقدیم کرده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: “مبارزه با فساد در دستور کار ناجا قرار دارد و این نیرو بارها وعده خود را برای ایجاد انقلاب در نظام اسلامی نشان داده است”.

در پایان این نشست ، چندین تن از مجریان قانونگذاری در سالن آموزش و پرورش مستقر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است ؛ در این مورد ، برخی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش ، از جمله مهرزاد حمیدی ، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت و قاسم احمدی لشکی ، معاون امور مجلس مجلس در امور قانونگذاری ، با پرسنل ناجا در کلانتری ملاقات کردند و از تلاش های آنها قدردانی کردند. به

انتهای پیام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا