مجله اجتماعی

پیشگیری، راه حل اصلی مبارزه با موادمخدر است

به گزارش شفاف ، دکتر اسکندر مومنی وی در نشست “همکاری در هواپیمای دیگر طرفداران زندگی” که در مقابل وزیر فرهنگ و فرهنگ برگزار شد ، گفت: “طی دو سال گذشته ، تحولات خوبی در زمینه همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه پیشگیری از اعتیاد و اقدامات بزرگی برداشته شده است.” ارشاد اسلامی.

وی افزود: برنامه ریزی شده است که سال آینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه فرهنگی و اعتیاد را با سایر سازمان ها و نهادهایی مانند صدا و سیما منعقد کند تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد. ” برای برنامه های هدفمند.

مومنی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر در مناطق سه درمان ، درمان و پیشگیری به برخی از اقدامات کوتاه مدت و میان مدت تقسیم شده است که تقریباً کامل شده و زیرساخت ها برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر آماده است. آنها برای سه برابر ایجاد شده اند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایجاد اردوگاه ها و بازداشت مراکز گفته شده برای معتادان از سایر فعالیت ها در ستاد. 300 سنجی که باید به بیمارستانها بیاورند همه ماسک و مشتری هستند که از طرف آن افراد بازدهی دارند.

مومنی ادامه داد: ما در زمینه درمان دستاوردهای خوبی داشته ایم اما باید محاکمه شود. متأسفانه ، 80 درصد معتادان به ترمیم انسان اعتیاد می کنند. در این شرایط ، ما با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و داروهای جدیدی که تولید می شود و معاون علمی رئیس جمهور همکاری می کنیم همکاری داریم.

وی گفت: “من معتقدم که راه حل اصلی در مبارزه با مورها و آن برنامه های استراتژیک ما در فضا است.” “در زمینه پیشگیری از اعتیاد ، به دلیل اثربخشی آن ، باید اقدامات بیشتری برای فرهنگ و ابزار هنری به دلیل اثربخشی آن انجام شود.” زیاد در این زمینه نقش موثری دارد. از این رو ، اقتدار اعتیاد در این زمینه ، حکیمانه است ، تا رهبری وزارت فرهنگ و اسلام را ناامید کند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: “یک نظرسنجی با توجه به کشور مورد نظر انجام شد و نتیجه این شد که 90٪ دانش آموزانی که مدرسه را رها می کنند از یک نیاز اجتماعی مانند اعتیاد رنج می برند که نگران کننده است. و به طور موثر محتوا تولید می کنند .

مومنی ادامه داد: خانواده ها باید نسبت به اعتیاد حساس باشند. به طوری که مردم نمی خواهند از آنها استفاده کنند ، ممکن است دارو در دسترس نباشد ، و این یک روش مهم برای مردان است که از حق عمومی ، بدن عمومی کار می کند به طوری که هر یک از حساسیت ها و پایان آن است.

وی افزود: باید چندین شخصیت کوتاه و کوتاه ایجاد شود تا وقتی می شنوند افراد جامعه یا برای اجرای یک شعار و مفهوم پیشگیری از اعتیاد باید در ذهن آنها باشد.

دبیرکل تأکید کرد: تمرکز اصلی روی حوزه است و حتی اعتیاد و همچنین فعالیت های جدید فرهنگی معتادان به چرخه اعتیاد اضافه نمی کنند.

با توجه به روش های ستاد مبارزه با مواد مخدر ، لحظاتی در پایان ، گفت: “بسیاری از هزینه ها از منطقه داخلی مرز با مواد مخدر انجام می شود ، اما آنها باید فکر کنند که این امر به یک زمینه ویژه پیشگیری و ایمن سازی اعتیاد برای هدف قرار دادن دولت و عموم مردم تبدیل می شود.” تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی کشور باشیم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا