مجله حوادث

سرقت ۴۰۰ میلیونی ازخانه پدری برای جلب توجه پسر مورد علاقه

دختری به جرم سرقت ارز طلای 400 میلیون تومانی و جلب توجه مورد علاقه پدرم دستگیر شد.

به گزارش مجله رز ، پس از ارائه دادگاه به مقامات در تحقیقات تخصصی ، پرونده مربوط به کلانتری غیاثی برای سرقت از منزل تشکیل شد. در اولین گام ، رهبران مدعی را که از نقصان میانسال بود به ایستگاه پلیس دعوت کردند و به مأموران گفتند: “من از خانه خارج شدم تا در تاریخ 3 اکتبر به خیابان غیاثی بیایم و پس از چند ساعت که به خانه برگشتم و پیدا کردم. ” سارقان طلا ، سارقان وارد می شوند و قیمت نقدی و آپارتمان را در حدود 400 میلیون تومان می دزدند.

پس از دریافت اطلاعات ، برای یک طعمه ، آنها باید از آگاهی محلی و هر رهبر در زمینه تحقیقات و تحقیقات از طرف آنها و احتمالاً با کلید شخصی که بدون آسیب و بدون سر و صدا جرم سرقت ، سرقت ، و او ظرفیت داده ها را به مرحله بالا برساند. شدت سبکی

و استفاده بهینه از روشهای علمی و کشف جرم جدید برای اطمینان از این دو سارق که یکی از آنها دختر هویت شاکی بود. یک نفر را در تحقیقات خود قرار دهید و متوجه شوید که ، طبق دستور کار و برای شناسایی فرزند دوم ، پسری است که برای هماهنگی قضایی دستگیر شده است.

با تأیید این خبر ، و آخرین مرکز اطلاعات پایتخت به طور سنتی رایزنی می کند که این سرقت کشف شده و به دادخواست دهنده ، دادستانی پرونده گزارش و دختر و پسر دادخواست دهنده را آزاد می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا