مجله عمومی

سیاسی کردن تاج مورد علاقه هیچ کس نیست



با این حال ، شاهد مشخص شدن تعدادی از اعضای منتخب مجلس یازدهم و مخالفان دولت هستیم که علاوه بر نشان دادن ادامه فعالیت های انتخاباتی و دور نگه داشتن ، نشان از نادیده گرفتن آنها از توانایی های کشور و سه نیرو نیز دارد. دارد

دولت و سایر نیروهای به تنهایی نمی توانند با ولیعهد مبارزه کنند. کشور به منابع مالی احتیاج دارد. سیاستمداران باید بدانند که اگر چیزی غیر عادی پیش آمد ، باید درباره موقعیت خود تجدید نظر کنند. هم اکنون دولت برای مبارزه با تاج ، پول را از صندوق ارزی کشور خارج کرده است و ذخایر صندوق محدود است.

از طرف دیگر ستاد ملی مبارزه با فساد از مسئولان و کارشناسان تشکیل شده است و این خرد جمعی و چارچوب علمی است که این جلسه را برمی انگیزد. بنابراین ، باید از سیاسی کردن تصمیمات این کارکنان و عمل به مطابق با قطعنامه های آن خودداری کنیم.

در این شرایط ما به همکاری و همدلی همه اعضای جامعه نیاز داریم. باقیمانده در خانه ، مردم نقش خود را برای شکستن زنجیره تاج انجام خواهند داد ، و به احزاب سیاسی توصیه می كنم كه از افكار و شعارهای آرمان گرایانه خود فاصله بگیرند تا بر روند تاریخی تاریخی تاج غلبه كنند.

* عضو حزب ائتلاف اسلامی

27215


این نوشته از سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت مجله رز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا