مجله اجتماعی

برگزاری مراسم مجازی یادبود شهدای مدافع سلامت در منطقه 19

به گزارش گروه های اجتماعی خبرگزاری و متولد؛ محسن فرید معاون زندگی اجتماعی و فرهنگی کشور و در صورت برنامه ریزی مناسب روز پزشک ، اظهار داشت: به همین مناسبت ویژه ، لایه های آماده شده مختلف فرهنگی و بهداشتی قرار است یک هفته از ابتدای شهریور برگزار شود.

وی با اشاره به تلاشها و ایثارگران و تجمع آنها از معلمان ، هر دو در شرایط بحرانی ، تجمع کرده و احساس اضطراب و تجمع شهادت جمعی پزشکان و کادر پزشکی را به همراه داشته است ، اظهار داشت: به منظور احترام به افتخار حفظ امنیت جدید شهدا در زمینه ایمنی ، برای یادبودی در یادمان عزیزان برگزار شد. یکی از مساجد از طریق صفحه اینستاگرام بخش بهداشت و درمان ناحیه پخش می شود. علاوه بر این ، حافظه باید در ساختمان های شهرداری نصب شود ، و تصاویر از مهاجمان.

فرید به ارائه خدمات پزشکی رایگان مانند یکی از دیگر آن ها اشاره کرد و برنامه های لازم در این هفته است و وی گفت: “به این معنا ، نگران هستند ، از طریق شبکه جهادی تماس گرفته شده بسیاری از اسب های آنها ، از نظر کادر پزشکی ، از نظر عاقلانه باشند ، که وی به صورت قرعه کشی در زایمان ، ماما و سلامتی یک متخصص برای توزیع در جعفرآباد باقر دهکده و از 9 تا 12 هفته ، اولین “. در ماه سپتامبر ، در خدمات پزشکی برای ارائه در این شهر آنها ساکن هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: “مصاحبه خانگی این هفته برنامه وقتی پزشک چیز دیگری نیست که به منظور ایجاد فرصتی برای اطلاع شهروندان و ایجاد چالش های پزشکی ، عملی شود.” همچنین قدردانی داوطلبانه از خدمات رایگان به شهروندان ارائه پزشکان در این زمینه برای بیشتر این برنامه این هفته.

روز پزشک

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا