مجله اجتماعی

زمان برگزاری کدام آزمون‌های وزارت بهداشت تغییر کرد؟ + جدول

خبرگزاری بورنا ، با این حال ، در گروه ورزش و مرکز پزشکی ارزیابی وزارت بهداشت تغییر کرده است و زمان برگزاری 7 مورد اثبات شده تاکنون را تجربه کرده است.

از این هفته مرکز آموزش پزشکی اعلام تغییرات برنامه و نحوه برگزاری آزمون و دکتری تخصصی تحقیقاتی (دکتری) در سال 1399 را اعلام کرد.

براساس تصمیمی که برای به تعویق انداختن امتحان ملی گرفته شده ، آزمون مرحله اول توسط گروه تخصصی و تحقیقاتی (دکتری) از وزارت بهداشت و علوم پزشکی ویژه ، که قرار است در تاریخ های 27 ، 28 و 29 ژوئیه برگزار شود ، 1999 ، و در تاریخ 10 ، 11 و 12 اوت تغییر یافته است.

و برگزاری برنامه تحقیق دکترای خود از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و امتحان تخصصی به ترتیب برای هر ثانیه از هر شیفت به ترتیب در عصر و صبح جمعه ، شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

برنامه جدید دکتری تخصصی در گروه آزمون پزشکی ، علوم پزشکی ، در سال 1399 و تخصصی

این برنامه به دلیل برگزاری مصوب وزارت بهداشت 7 / تقویم از 99 دکتری تغییر می کند.

همچنین طبق اعلام مرکز آموزش پزشکی و اعلامیه ارزیابی ، برای تست زبان لاتین MHLE (حداقل 57) و در تاریخ سه شنبه ، 28 اوت 2010 برگزار می شود. آزمون سراسری دندانپزشکی هر عضو 1 در آزمون آزمایشی برای فارغ التحصیل داروسازی بین المللی خارج از 1 و آزمون ارتقاء برای فارغ التحصیل دوره درمان خارج از کشور و در روز چهارشنبه 29 سپتامبر برگزار می شود و آزمون نمایش المپیاد علمی توسط دانشجویان پزشکی روز جمعه 8 تیرماه برگزار نمی شود.

عنوان امتحان روز آزمون
داشتن مدرک دکترا در تحقیقات پایه و کنکور تخصصی علوم پزشکی

10 ، 11 ، 12 اوت

MHLE (لاتین 57)

7 آگوست

فارغ التحصیل آزمایش مواد مخدر از خارج از کشور

8 آگوست

آزمایش داروی تبلیغی برای فارغ التحصیل شدن در خارج از کشور 8 آگوست
دانشجویان دندانپزشکی امتحانات ملی 8 آگوست
نمایش المپیاد دانشجویان پزشکی

17 آگوست

عضو

9 آگوست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا