مجله اجتماعی

ابتکار: سند ارتقای وضعیت زنان باعث تقویت عدالت جنسیتی می‌شود

کنفرانس تصویری معصومه ابتکار از روز سه شنبه در نشستی شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان از ستاد مقر مقاومت استان افزود: عدالت و وضعیت زنان و تعهدات خانواده ، برای دولت حائز اهمیت است. “29 استان به طور کلی و در زمین نشان می دهد. درجه این سند.

وی گفت: “سند بهبود وضعیت خانه و زنان از این گام مهم برای پرداختن به مسئله زنان و برنامه ریزی های خانواده از طریق حرفه ای است.”

ابتکار اظهار داشت: ضمیمه کردن برای ارتقاء جایگاه زنان و خانواده ها گامی در جهت تحقق امام راشل است که رهبر اصلی منوها در ابعاد مختلف از جمله جمعیت و مقاومت بقیه اقتصاد و یا با اقداماتی برای تأثیرگذاری مرحله دوم انقلاب و ششم است. طرح توسعه.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: “سند بهبود وضعیت زنان و خانواده و نتیجه آن یک لایه برنامه عملیاتی است ، برای دستیابی به سند اثر مطلوب و یک سیستم سند برای نظارت فردا در یک هفته دولت رونمایی می شود”.

این بالاترین مقام از شش مدیر استان استانهای سمنان است که از وضعیت کشور استفاده می کنند ،

در ادامه ، این از صدر یکی از بانوان است که استفاده از افسران سمنان آنگونه که بود ، به قسمت بهتری از این حوزه ، در استان سمتها و 6 نفر است ، وی گفت: با اداره جدید در استان سمنان ، کارگران این بخش در همان زمان ارتقاء می یابند.

وی گفت: پرداختن به موضوع مقطعی خانواده و زنان ، توانایی همه بخش ها و سازمان های غیردولتی است که باید مورد استفاده قرار گیرند و این وضعیت مطلوب تری در استان سمنان است.

اجرای کار زیربنایی در این زمینه ، کلید اصلی توسعه پایدار زنان و خانواده در دولت تدبیر و امید است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در دنیا مشکلات بسیاری در زمینه زنان و خانواده وجود دارد و این مشکلات به دلیل عدم تکریم یادگیری است و برابری جنسیتی در قرآن کریم صرفاً براساس آموزه های دینی آنها عمل می کند.

وی افزود: در جایگاه بهتری برای زنان و خانواده ، برابری جنسیتی و عدالت اجتماعی در کشور شکاف وجود دارد و در برخی استانها یک مشکل اساسی در این زمینه وجود دارد ، این شورا برای دستیابی به جایگاه مطلوب نیاز دارد.

ابتکار اظهار داشت: در ستاد ملی زنان و خانواده بهمن 98 تشکیل شده است تا هر خانه ای را در این امور فهرست بندی کند باید به عنوان شاخص های تعریف شده و پویایی خانواده در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور ، زنان در زمینه کارهای زیربنایی انجام می دادند و خانواده کلید امید به پیشرفت و پایداری به امید احتیاط و دولت است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هشدار داد: آموزش دانش آموزان در پایان تحصیلات ، آموزش و برپایی نمایشگاه های علمی ، افزایش مهارت معلمان ، مربیان با هدف تقویت خانواده و زندگی اجتماعی با تهدید و تقویت می تواند. مهارت های ارتباطی و ارتباطی. “منطقه استان سمنان اقدامات لازم برای بهبود تعداد زیادی از زنان است.

زمینه ایجاد 300 زن سمنان

وی افزود: “نارنجی ایجاد شده است که به صورت صوتی ایجاد شده است و سموم آنها کودهایی را براساس دکترین مصرف محصولات ساخته و 300 مورد آن که استان حمایت از زنان روستایی سمنان در استان است از دلایل این امر هدایت می شد.”

وی افزود: توانمند سازی زنان گیاهان دارویی ، هدف از حفظ طبیعت ، بهبود مراقبت از مراقبت در امر نگهداری از زنان سمنان و پنج مرکز فعالیت است.

وی گفت: علاوه بر اقتصادی و اعتیاد ، یکی از مهمترین موارد در جامعه امروز عدم مهارت و تجربه در گفتگو برای راهنمایی این شهر به زنان و خانواده ها است که در گفتگو و حل مشکلات مشکلی نداشته باشند. دولت در تلاش است تا زنان را در مسائل خانوادگی در هنر تقویت کند و برنامه های خود را به عنوان این خط نبرد تقویت کند.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و املاک ، افزود: 400 وام بانوی توسط خانوارها تهیه می شود و آماده دریافت در استان سمنان برای دریافت تسهیلات واجد شرایط به مردم است.

سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در استان سمنان ، در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ستاد کنترل مقاومت سری استان سمنان در قالب یک کنفرانس تصویری از حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده رونمایی شد.

(235) 237

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا