مجله اجتماعی

نتوانستیم زحمات پرستاران را جبران کنیم/ آخرین وضعیت تبدیل وضعیت پرستاران طرحی

مجله رز/گلستان ریاس دینکاش دینکس علوم بیکیں گلستان به زحمات شابانروزی پرنستان در دوران کورونا کرد و گفت: کیدیم تلها و زحمات پرنستان را به شیستای کیمت کیمنیم.

سعید گلفیروزی روز شنبه 12 آذر در مراسم بزرگداشت روز پرستار که در تالار فخرالدین اسعد گورگانی برگزار شد، گفت: در ابتدای سال 2018 ویروس ظاهر نشد و در حالی که در در تمام دنیا به دلیل حجم زیاد بیماری ها و اختلالات و تعداد مبتلایان به کرونا به نحو بیان شده و شیستة سورستون نشد و هذا در برکی از دروادة رمضي العربية العربة المدينة در غيرة حسيبانت رها بود اما فراحدة در كيشورمان زموت شريعاً حديثة شد.

وی ادامه داد: در اسفند و فرودین سال 1398 با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی برای مقابله با ویروس کرونا مواجه بودیم.kirdan

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بی خوابی پرستاران، شیفت کاری بسیار سنگین، طولانی و خسته کننده و مریضان زیاد. و مجاهدتها را فیلم نکردند

گلفیروزی از فعالیت 3000 و 500 پرستار در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: بیش از 2700 تخت بیمارستانی در گلستان وجود دارد که با 1.3 پرستار برای هر تخت، تعداد پرستار و تخت بیمارستانی در گلستان قابل قبول است اما مهمترین آنها. مشکل عدم تعادل و تعادل است.

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم زحمات و زحمات پرستاران را به نحو شایسته جبران کنیم، تاکید کرد: نرخ پرستاران و مبالغ پرداختی متناسب با تلاش و زحمات پرستاران نیست و تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم برای بهبود در این راه مهم است و مسئولان و نمایندگان مجلس نیز امیدوارم این مشکل حل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه پیگیر تغییر وضعیت پرستاران هستیم و دولت و سایر مسئولان استان نیز بارها خواستار رسیدگی به مطالبات پرستاران شده اند. جزور 10 دانش ولوم بیکیک در کیشور است که ترفیه کاری پرنستری را نمع داده است.

گلفیروزی به تمدید طرح پرستاری و گروه پرستاری اشاره کرد و گفت: مدت زمان این طرح با توجه به آموزش وزارت بهداشت وزارت بهداشت آما ما سای می‌کنیم با رایزنی و چانه تدوین شد. زنی نومزردا تسیتوتوشا را با مکس بیرسانیم.

و تدابیر پرستاران در دوران کرونا عالی بود و افتخار می کرد که مانند برگ طلا در تاریخ پزشکی است.

در پایان روز

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا