مجله حوادث

17 کیلوگرم هندوانه جاسازی شده تریاک

تهران رئیس پلیس مبارزه با پیدا شده است بیشتر از 17 کیلوگرم قاچاقچی هندوانه تریاک و گرفتن آن را.

به گزارش مجله رز، سرهنگ توماس حسنوند در نتیجه، فروشگاه پس از گزارش دریافت قزوین با مواد مخدر این برنامه شامل یک فلفل قرمز مانند میوه ها و سبزیجات تهران، موضوع در دست یک تیم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و رهبران از پایگاه های ده در تهران است.

وی با بیان اینکه مقامات بررسی کردند و دریافتند به جرم به اندازه کافی شهرستانها جنوبی پزشکی از برنامه های کشور تهیه از طریق محور واردات جنوب پایتخت گفت که می خواهد به استفاده از پوشش نارنجی کشتی اسکانیا هندوانه، سبزیجات و تهران جنوب محور سر کشتی در ترشحات این زمینه است.

حسنوند با همکاری پلیس قزوین، یک گروه از کاپیتان، و افسران از درآمد ادامه داد، و یک دهم از پایگاه های این، او جلو به مواد غذایی و تهران ارسال می کند، وسایل نقلیه اسکانیا بر به فرمان خداوند بر اساس بار از این پروژه، از سی ان ان است و آنها در چادرها ساکن شد، شناسایی شده بود، هندوانه در خیانت یکی از درایو دور اسیر انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان اظهار کرد: طی بررسیهایی که انجام شد از محموله کامیون 36 بسته تریاک که در مجموع 17 کیلو بودند کشف شد. بسته بندی تریاک در داخل هندوانه قرار داده است.

به گفته وی، اتهامات جنایی پس از اذعان به این که دادگاه معرفی شده است.

ماساژ پایان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا