مجله حوادث

کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح

رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام کرد که این مهم در 258 کیلوگرم مورفین موجود در کامیون در مسیر فتح وجود دارد.

در مصاحبه مجله رز کال عبدالوهاب حسنوند در نتیجه ، وی گفت: “مدتی پس از دریافت گزارش های خبری خاص در مردم در مورد قاچاق و ترانزیت کشتی تجاری مرفین تحت پوشش رهبران ویژه تجارت اعتراف می کند که آخرین داروهای ضد مواد مخدر پیگیری و به آنها اطلاع داده شده است.

وی گفت: “اولین خبر دریافت شد ، تحقیقات پلیس و تحقیقات گسترده آغاز شد و بعداً مشخص شد كه یكی از قاچاقچیان باتجربه مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استانهای مرزی شرقی كشورمان بدست آورده و كامیون مستعمل را پنهان كرده است.” حرکت از یک منطقه و شهرهای جنوبی تهران.

حسنوند افزود: و در آنجا احضار شد ، دانش خود را در مورد احكام قضایی تجدید كرد و از طرف بهشت ​​شنیده شد تا راننده اتومبیل را توقیف و ضبط كند. برخی از رهبران پس از این گروه ویژه نخبگان مبارزه با مواد مخدر اذعان می کنند که پس از این مقایسه های لازم و مشاهده و امکان نظارت بر مکان های تردد وسایل نقلیه امکان پذیر است.

آخرین بخش اعتراف به مبارزه با مواد مخدر ، با بیان اینکه شخصی که در این رابطه دستگیر شده است پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد ، وی گفت ، این محورها را به طور مداوم و همیشه با اطلاعات و چگونگی شکلات ورود پوشانده است کارتون تهران به روش خود بازداشت شد و مقصر بود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا